1393-11-01 04:07
2415
0
9190
گلستان همچنان پایتخت والیبال ایران؛

قهرمانی توسعه تعاون گنبدکاووس در لیگ والیبال ساحلی کشور / سخنان بازیکنان بعد از قهرمانی

تیم والیبال توسعه تعاون گنبد کاووس قهرمان لیگ ساحلی والیبال کشور شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان سایت جامع ورزش استان؛ نخستین مرحله اولین دوره لیگ والیبال ساحلی روز سه شنبه با معرفی هشت تیم برتر این رقابت‌ها به پایان رسید.

تیم بانک توسعه تعاون گنبدکاووس موفق شد در این رقابت ها با پیروزی برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در بازی فینال، به مقام نخست دست یابد و تیم بیمه کارآفرین به مقام سوم دست یافت.

همچنین تیم بانک توسعه و تعاون آق قلا با ترکیب ابراهیم سن سبیلی و حامد میرزاعلی به عنوان ششم مسابقات دست پیدا کرد.

بهمن سالمی و رحمان رئوفی اعضای نماینده گنبدکاووس را در این مسابقات تشکیل می دادند. ضمن اینکه آق محمد سلاق و پرویز فرخی از استان گلستان بازیکنان تیم نایب قهرمان مسابقات بودند.

تیم های بانک توسعه تعاون گنبدکاووس و آق قلا با کسب عناوین قهرمانی و ششمی به ترتیب مبلغ 60 و 10 میلیون ریال به عنوان جایزه دریافت کردند.

مرحله نخست لیگ ساحلی از 28 دی‌ماه در جزیره کیش آغاز شد و بعد 36 مسابقه ظهر سه‌شنبه به پایان رسید.

«رحمان رئوفی» پس از کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ ساحلی گفت: تجربه مهمترین عامل موفقیت در والیبال ساحلی است و تیم ما در دیدار نهایی به مصاف دو بازیکن با تجربه رفت اما باز هم موفق به کسب پیروزی شدیم.

رئوفی با بیان اینکه تمرکز و همفکری در این پیروزی نقش ارزنده ای داشت، گفت: من و بهمن سالمی چهار دوره مسابقات قهرمانی کشور با هم بازی کردیم و این موضوع باعث شده است که شناخت کافی به هم داشته باشیم.

وی داشتن گوش شنوا را برای موفقیت یک تیم در والیبال ساحلی مهم دانست و گفت: اگر دو بازیکن گوش شنوا داشته باشند و به نکات فنی که به همدیگر می گویند توجه و اجرا کنند، موفقتر خواهند تا واکنش نشان دهند.

وی در پایان با تشکر از حامی مالی خود (بانک توسعه و تعاون گنبد) اظهار کرد: برگزاری لیگ ساحلی اقدام شایسته ای بود که جا دارد از مسئولین فدراسیون و سازمان ساحلی قدردانی کنم، امیدوارم این برنامه ریزی مقطعی نباشد و همچنان ادامه داشته باشد.

سطح رقابت های لیگ والیبال ساحلی بالا بود

همچنین، بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: نخستین مرحله لیگ ساحلی در سطح بالایی برگزار شد و نوید دهنده رقابت های جذاب در دیگر مراحل این مسابقات خواهد بود.

«بهمن سالمی پس از کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ ساحلی افزود: در دیدار نهایی به مصاف دو با تجربه والیبال ساحلی رفتیم که از بهترین ها هستند و با پیروزی بر این تیم موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم.

سالمی با ابراز خشنودی از آغاز لیگ ساحلی کشور گفت: برگزاری این رقابت ها می تواند جایگاه والیبال ساحلی را در ایران ارتقا دهد و کم کم به جایگاه مناسب خود برساند.

بازیکن تیم والیبال ساحلی توسعه و تعاون گنبد تاکید کرد: برخی بازیکنان ساحلی در حال حاضر در لیگ برتر و دسته یک سالنی مشغول هستند و نتوانستند در لیگ شرکت کنند اما اگر این رقابت ها با حمایت بیشتر اسپانسرها روبرو شود، به یقین استقبال از لیگ بسیار بیشتر از اکنون خواهد بود.

نخستین مرحله لیگ ساحلی کشور جام بانک رفاه کارگران از 28 دی ماه در جزیره کیش آغاز شد و روز سه شنبه با قهرمانی تیم بانک توسعه تعاون گنبدکاووس به کار خود پایان داد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.