1403-05-09 22:30
240
0
90879
با حضور ۵ گلستانی اتفاق افتاد؛

قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در آسیا

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان با حضور پنج ورزشکار گلستانی در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا قهرمان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، در دیدار مرحله نهایی این رقابت‌ها، دقایقی پیش تیم ملی کشورمان موفق شد با نتیجه ۳ - صفر کره جنوبی را شکست دهد و قهرمان شود.

سید مرتضی طباطبایی، طا‌ها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، آرمین قلیچ‌نیازی و متین سقلی پنج بازیکن بلند قامت از استان گلستان هستند که در ترکیب تیم ملی والیبال جوانان کشورمان حضور داشتند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا به میزبانی اندونزی برگزار شد و در این دوره از مسابقات، تیم ملی کشورمان با بازی‌های درخشان و شکست حریفان خود به مرحله نهایی راه یافت. در این دیدار حساس و پرهیجان، تیم ملی کشورمان با عملکردی بی‌نقص توانست بر تیم قدرتمند کره جنوبی غلبه کند و جام قهرمانی را از آن خود کند.

این پیروزی بزرگ نتیجه تلاش و هماهنگی تیمی عالی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بود که با برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات مستمر به این موفقیت دست یافتند. حضور بازیکنان با استعداد و با انگیزه‌ای چون طباطبایی، بهبودنیا، گوگ‌جیلی، قلیچ‌نیازی و سقلی نقش بسزایی در این پیروزی داشت و باعث افتخار و سربلندی کشورمان شد.

این رقابت‌ها که در سطح بالایی از حرفه‌ای‌گری و با حضور تیم‌های قدرتمند آسیایی برگزار شد، فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های والیبال جوانان ایران بود و تیم ملی کشورمان با نمایش‌های بی‌نظیر خود بار دیگر ثابت کرد که یکی از قدرت‌های برتر والیبال آسیا است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.