1402-05-18 14:21
878
0
86024
رئیس هیئت کشتی استان گلستان:

مسئولان گلستان با کشتی انس بگیرند و حمایت کنند

رئیس هیئت کشتی استان گلستان گفت:  رشته ورزشی کشتی از موضوعات مغفول مانده در استان گلستان است که باید مسئولان با آن انس بگیرند و حمایت کنند.

به گزارش گلستان ما، علی‌اکبر بصیرنیا با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار رئیس هیئت کشتی استان گلستان گفت: اعتقاد دارم که هیئت های ورزشی باید متخصصان و ورزشکاران همان حرفه مدیریت شود و در کنار هیئت کشتی از ظرفیت حسن طهماسبی، قهرمان ملی پوش سابق و نامدار کشتی استفاده کردیم و با پیشنهاد وی این مسئولیت را پذیرفتم.

رئیس هیئت کشتی استان گلستان  ادامه داد: تمامی مسابقات نونهالان و نوجوانان و بزرگسالان در نیمه دوم سال 1401 و زمانی که سرپرستی کار را برعهده گرفتیم اجرایی کردیم.

بصیرنیا یادآور شد: نخستین کاری که انجام دادیم تلاش بر این بود که از ظرفیت ملی برای کشتی استان برگزار کنیم و لذا در اواخر فروردین ماه توانستیم اردوی تیم ملی نوجوانان را در استان برگزار کنیم و 20 تا 30 نفر از کشتی گیران مطرح استان را دعوت کردیم.

وی افزود: خروجی این مسئله باعث قهرمانی تیم ملی نوجوانان جهان شد و این کشتی گیران 10 روز در استان بودند و بسیاری از این فنون را یاد گرفتند و خروجی این اردوها را در آینده خواهیم دید.

این مقام مسئول تاکید کرد: امید داریم در چهار سال آینده بتوانیم در تیم بزرگسالان نماینده داشته باشیم، خوابگاه کشتی را در استان  در نشست های مختلف پیگیری کردیم.

بصیرنیا افزود: یکی از موضوعات مغفول مانده در کشتی این است که بسیاری از مسئولان شناخت لازم به این ورزش و استعدادهای آن ندارند و تلاش کردیم که نگاه مسئولان را به اقدامات این هیئت جذب کنیم و بتوانیم از حمایت های مسئولان استان برخوردار شویم.

وی بیان کرد: رشته نخست ورزش استان گلستان کشتی است و در کشتی قهرمان جهان داریم و به دنبال آن هستیم مسئولان با کشتی انس بگیرند و از این رشته ورزشی حمایت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای نخستین بار استاندار گلستان در فدراسیون کشتی حضور یافتند و از چهار کاشی نگار شهدای کشتیگیر گلستان رونمایی شد.

بصیرنیا گفت: حضور در لیگ های منطقه ای به ویژه در استان مازندران از دیگر موضوعاتی است که در سطح استان پیگیری می کنیم و ارتباط نزدیک و دوستی باعث شد ارتباط خوبی بین استان مازندران و گلستان داشته باشیم، جابه جایی روسای هیئت ها که چندین سال در استان حضور داشتند از دیگر اقدام ما بود، چندین هیئت شهرستانی داشتیم که روسای آن بیش از 20 سال مسئولیت را برعهده داشت و چند نفر از روسای هیئت ها را ابقاء کردیم و تلاش کردیم روسای هیئت شهرستان ها نیز فرد قوی قرار دهیم.

وی بیان کرد: نوکنده یکی از شهرهای به نام کشتی استان است علی اصغر معقولی را به عنوان رئیس هیئت کشتی دعوت کردیم تا بتواند به لحاظ مالی و مدیریتی به کشتی کمک کند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.