1394-03-13 12:18
1561
0
15641
مظفری نیا :

مسابقات«داژبال» و تنیس روی میز جانبازان در گرگان برگزارشد

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت : به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته ی جوان و نیز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) یک دوره مسابقات  داژبال بانوان وتنیس روی میز جانبازان و معلولین در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ رضا مظفری نیا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت اعیاد فرخنده ی شعبانیه وتوجه ویژه به ورزش جانبازان و ایثارگران واشاعه ی فرهنگ ورزش همگانی اعلام نمود.

مظفری نیا افزود: در مسابقات داژبال (وسط بازی) بانوان 100ورزشکار در قالب 25 تیم در سالن قابوس به رقابت پرداختند که درنتیجه تیمهای «علی محمدی»، «شهرداری گرگان» ، «قابوس» و «گرگان» به ترتیب به مقامهای اول تا چهارم دست پیدا کردند و جوایزی دریافت نمودند.

وی افزود: همچنین به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، یک دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه ی جانبازان ومعلولین باهمکاری هیات روی میز جانبازان ومعلولین شهرستان گرگان درسالن ورزشی ایثارگران برگزارشد.

به گفته ی مظفری نیا، این مسابقات با شرکت 16 ورزشکار و در دو بخش«ویلچر» و «ایستاده» انجام و به شش نفر برتراین دوره جوایز نفیسی اهداشد.

لازم به ذکراست که این بازیها در روزهای نهم و یازدهم خرداد انجام شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.