1403-03-10 11:42
296
0
90204
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان؛

هیئت‌رئیسه اتومبیل‌رانی و موتورسواری مشخص شدند

در جلسه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اعضای هیئت‌رئیسه هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما» صبح امروز در جلسه‌ای در محل اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اعضای هیئت‌رئیسه هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان معرفی شدند.

در این جلسه که با حضور برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، احکام اعضای جدید هیئت‌رئیسه به آنها واگذار شد.

در این جلسه علیرضا طاقتی و حسن ملک و بتول عسگری به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه معرفی شدند. این افراد باتوجه‌به تخصص‌ها و تجربه‌های خود، قرار است نقش‌های مهمی در پیشبرد اهداف هیئت ایفا کنند.

طاقتی و ملک به دلیل سابقه درخشانی که در حوزه‌های مرتبط دارند و عسگری به دلیل نقش پررنگی که در فعالیت‌های ورزشی و مدیریتی ایفا کرده است، انتخاب شدند تا به این مجموعه انرژی و توانمندی تازه‌ای ببخشند.

همچنین، محمود حسین زرگری به‌عنوان بازرس هیئت، رضا زاهدی به‌عنوان خزانه‌دار، خانم پویا خلیقی به‌عنوان نایب‌رئیس، و پدرام ضمیری به‌عنوان دبیر هیئت استان منصوب شدند.

هر یک از این افراد باسابقه و توانمندی‌های خاص خود، نقش کلیدی در مدیریت و راهبری فعالیت‌های هیئت ایفا خواهند کرد.

بازرس جدید، محمود حسین زرگری، مسئولیت نظارت و بررسی فعالیت‌ها را بر عهده خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که تمامی امور طبق قوانین و مقررات پیش می‌رود.

رضا زاهدی نیز به‌عنوان خزانه‌دار، مسئولیت مدیریت مالی و بودجه‌بندی هیئت را بر عهده دارد.

در این جلسه، علاوه بر معرفی و تقدیم احکام اعضای جدید هیئت‌رئیسه، در خصوص برنامه‌های آتی هیئت نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت. موضوعات مختلفی از جمله برنامه‌ریزی برای مسابقات و رویدادهای اتومبیل‌رانی و موتورسواری، توسعه زیرساخت‌ها، و جذب جوانان به این رشته‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، اعضای هیئت به اهمیت همکاری و هماهنگی با دیگر نهادهای ورزشی و فرهنگی استان اشاره و بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای رشد و پیشرفت ورزش‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری تأکید کردند.

جلسه با تأکید بر اهمیت نقش هر یک از اعضا در پیشبرد اهداف و برنامه‌های هیئت به پایان رسید و امید است با تلاش‌های جمعی این افراد، شاهد رشد و توسعه روزافزون ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.