1393-10-24 19:37
2239
0
8878
هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور؛

هفته دهم لیگ برتر والیبال / تعاون گنبد همچنان می بازد

از هفته دهم و سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال جام (زنده یاد حسین معدنی) در گروه الف، تیم های تعاون گنبدکاووس و شهرداری زاهدان در سالن استانداری زاهدان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان، از هفته دهم و سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال جام (زنده یاد حسین معدنی) در گروه الف، تیم های تعاون گنبدکاووس و شهرداری زاهدان در سالن استانداری زاهدان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی که «مسعود ذوقی» و «احسان زحمتی» کار قضاوت و «غفار درخشنده» وظیفه نظارت را بر عهده داشتند، تیم شهرداری زاهدان با حساب سه بر یک به پیروزی رسید.

دست نخست بازی با نتیجه 27 بر 25 به سود نماینده گلستان به پایان رسید اما تیم میزبان دست های دوم تا چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 14 برنده از زمین خارج شد و سه امتیاز دیگر به جمع امتیازات خود افزود.

بازی رفت دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود تعاون گنبدکاووس به پایان رسیده بود.

تعاون با پذیرفتن این شکست از مجموع 9 بازی، 2 پیروزی و 7 شکست در کارنامه دارد و با تنها 6 امتیاز در مکان ششم جدول هفت تیمی مسابقات قرار گرفته است.

در هفته دهم، تیم جواهری، نماینده دیگر گنبدکاووس با قرعه استراحت مواجه بود.

هفته بعدی مسابقات چهارشنبه یکم بهمن برگزار خواهد شد که تیم جواهری از شهرداری تبریز میزبانی می کند و تعاونی ها استراحت خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.