1394-03-26 13:57
1613
0
16216

ورزشکار گلستانی به همراه تیم ملی سه گانه تاریخ ساز شد

دبیر هیئت ورزش های سه گانه استان گلستان گفت: سید محمد حسینی برای نخستین بار به همراه تیم ملی امید سه گانه موفق شد مدال برنز تیمی رقابتهای آسیایی را از آن خود کند.

به گزارش گلستان ما، پیمان میرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم ملی امید سه گانه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در شهر شین تان کشور چین تایپه برای نخستین بار به مدال برنز رسید.

میرابی افزود: سید محمد حسینی ورزشکار ملی پوش گلستانی در رده سنی امید در مسابقات سه گانه قهرمانی آسیا تیم ملی سه گانه کشورمان را همراهی کرد و تیم ایران پس از تیم های ژاپن و چین تایپه در رده سومی این دوره از مسابقات جایی گرفت.

وی بیان کرد: سید محمد حسینی با رکورد یک ساعت و ۱۹ دقیقه و ۳۳ ثانیه در جایگاه ۲۱ انفرادی قرار گرفت و به همراه محمد غزنچائی، علی لطفی و محمد رحمتی توانست مدال برنز تیمی را برای نخستین بار بدست آورد.

وی تصریح کرد: رشته سه‌گانه شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دو صحرانوردی است که به صورت متوالی و پی در پی انجام می‌شود.

به گفته دبیر هیئت ورزش های سه گانه گلستان، قرار است مراسم استقبال این ورزشکار فردا ساعت ۸ صبح در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار شود.

لازم به ذکر است، سید محمد حسینی، تاکنون مقام های دومی نوجوانان در سال ۸۹، سومی جوانان در سال های ۹۱ و ۹۲ را در کارنامه دارد. وی سابقه کسب جایگاه سوم جوانان در رنکینگ سال ۹۱ و جایگاه دوم در سال ۹۲ در رنکینگ رده جوانان را نیز دارد. حسینی همچنین در رشته دوگانه سال گذشته به مقام دوم جوانان کشور دست یافته است.

حسینی در بازی های ساحلی ۲۰۱۴ تایلند، با قرار گرفتن در رتبه هفتم بهترین عملکرد تاریخ سه گانه کشورمان را رقم زده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.