1401-07-28 08:03
570
0
81923
هفته پنجم لیگ برتر والیبال کشور:

پاس ایفاسرام اردکان را با شکست بدرقه کرد/ شکست شهرداری گنبدکاووس در هفته پنجم

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ، پاس گرگان مقابل ایفاسرام اردکان به پیروزی رسید ولی شهرداری گنبدکاووس در رقابت نزدیک نتیجه را به هورسان رامسر واگذار کرد.

به گزارش گلستان ما؛ در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ، پاس گرگان مقابل ایفاسرام اردکان به پیروزی رسید ولی شهرداری گنبدکاووس در رقابت نزدیک نتیجه را به هورسان رامسر واگذار کرد.

رقابت پاس گرگان با ایفاسرام اردکان در گرگان برگزار شد و در یک رقابت نزدیک تیم پاس با نتیجه ۳بر۲ حریف اردکانی را شکست داد.

با این نتیجه پاس گرگان اکنون با ۳برد، یک باخت و یک بازی معوقه در رده پنجم جدول ۱۴تیمی رقابت‌ها قرار دارد.

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم پاس در پایان این بازی گفت: می توانستیم بازی را سه هیچ به نفع خودمان تمام شد و در بخش هایی از بازی نیز 23 بر 18 و 23 بر 17 نیز جلو بودیم.

وی افزود: ایفاسرام تیم قابل احترامی است کریمی، مجرد و عابدینی از بازیکنان تیم ملی در اردکان حضور دارند و ایفاسرام تقریبا 20 میلیارد تومان هزینه کرده است و خدا را شاکریم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شهرداری گنبدکاووس، دیگر نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال، اما مقابل میزبانش هورسان رامسر با نتیجه ۳بر۲ تن به شکست داد.

شهرداری گنبدکاووس که اکنون با سه باخت، یک برد و یک بازی معوقه در جدول دهم است، در هفته ششم میزبان ایفاسرام اردکان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.