1403-05-13 21:16
190
0
90921
با قهرمانی خراسان جنوبی در گنبد انجام شد؛

پایان مسابقات هندبال نونهالان منطقه یک کشور

مسابقات هندبال نونهالان منطقه یک کشور با قهرمانی تیم خراسان جنوبی در گنبدکاووس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، این رقابت‌ها به یادبود دکتر بسکی، پدر طبیعت ایران، برگزار شد و از روز جمعه ۱۲ مرداد با شرکت تیم‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی و گلستان آغاز گردید و امروز به پایان رسید. در طول این مسابقات، تیم هندبال نونهالان آیسک سرایان از خراسان جنوبی با بازی‌های درخشان خود موفق شد تیم گلستان را با نتیجه ۲۸ بر ۲ و تیم خراسان شمالی را با نتیجه ۳۵ بر ۱۱ شکست داده و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شود.

هادی تقی زاده، مسئول برگزاری مسابقات، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این رقابت‌ها بخشی از مسابقات هندبال نونهالان در سطح کشور است که در ۸ منطقه برگزار می‌شود و از هر منطقه دو تیم برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.
 وی تأکید کرد: این مسابقات با هدف توسعه و ارتقای سطح هندبال نونهالان در کشور و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی جدید انجام می‌شود.

علاوه بر رقابت‌های ورزشی، در حاشیه این مسابقات، ورزشکاران و حاضران با محکوم کردن ترور و شهادت اسماعیل هنیه، این اقدام را به شدت غیرانسانی و مغایر با اصول انسانی دانستند و بر ضرورت حفظ صلح و امنیت در جامعه تأکید کردند. 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.