1402-05-26 13:16
553
0
86117
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد:

پروژه‌های ورزشی در مدار بهره‌برداری در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: پروژه‌هایی ورزشی نیمه‌تمام که گاهی ۱۸ سال از عمر آن می‌گذشت در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

قاسمعلی برزمینی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: شرایط خوبی را در ورزش استان شاهد هستیم و پروژه‌های ورزشی که برخی تا ۱۸ سال بلاتکلیف بوده در دولت سیزدهم سر و سامان گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: در دو سال گذشته پروژه عمرانی ما در حوزه ورزش سه برابر شده و تا پایان سال ۳۵ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و این حجم افتتاح پروژه برای نخستین بار است که در حوزه ورزش رقم خورده است.
برزمینی یادآور شد: پیش از این در حوزه ورزش و جوانان ۱۱۰ پروژه نیمه تمام داشتیم که با تزریق اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان و همچنین همت و تلاش مسئولان استانی به نقطه قابل قبولی رسیدیم.
وی به مهمترین پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی بندرترکمن، زمین‌های چمن مصنوعی به ویژه در غرب استان، سالن ۶ هزار نفری گرگان از پروژه‌هایی است که در حال پیگیری هستیم، سالن ۶ هزار نفره گرگان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد که تاکنون ۴۸ میلیارد تومان آن پرداخت شده و‌امیدواریم تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.
این مقام مسئول یادآور شد: آکادمی ورزشی گنبدکاووس پس از ۱۲ سال تکمیل می‌شود و این مجموعه ورزشی خوب و باکیفیت است و تا دو ماه آینده خانه والیبال گنبد کاووس تکمیل خواهد شد.
برزمینی ابراز داشت: ۴۲۰ قهرمان ورزشی در اردو‌های تیم ملی داریم که ۱۵۰ نفر از این ورزشکاران عضو ثابت تیم ملی هستند که با حضور استاندار از این قهرمانان ورزشی تجلیل کردیم.
وی افزود: در ماه‌های اخیر و شروع سالجاری ۵۰ نفر از ورزشکاران مقام‌های آسیایی، بین‌المللی کسب کردند و آخرین آن مربوط به مقام نائب قهرمانی پنج بازیکن والیبال تیم نوجوان است،
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به جذب و استخدام ورزشکاران قهرمان در دستگاه‌های اجرایی گفت: تاکنون ۲۳ ورزشکار قهرمان جذب دستگاه اجرایی شدند و چند نفر دیگر نیز شرایط آن‌ها احراز شده و در تلاش هستیم که بتوانیم در دستگاه‌های دولتی استخدام شوند.
برزمینی بیان کرد: در حوزه ورزش‌های پاراالمپیک و قهرمانی معلولان و ناشنوایان باید قانون اصلاح شود چرا که شرایط جذب و استخدام را برای فرزندان آن‌ها در نظر گرفته است.
وی در پایان از مجموعه رسانه‌ای گلستان ما قدردانی کرد و این رسانه را پای کار ورزش دانست و گفت: این مجموعه با کادر مجرب و ارزشی همواره کمک کار ما در حوزه ورزش و جوانان بوده است.
گفتنی است در استان گلستان ۵۰ رشته ورزشی و ۶۷۰ هئیت شهرستانی فعال است و همچنین بیش از ۷۱ هزار ورزشکار ساماندهی شده در سطح استان گلستان فعالیت دارند.
انتهای خبر/ ۴۲۰۲

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.