1403-06-25 12:49
113
0
91393
با برد در مقابل فارس؛

کبدی گلستان به نیمه‌نهایی صعود کرد

تیم کبدی گلستان جزو چهار تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، تیم کبدی گلستان با عملکردی درخشان و مقتدرانه توانست به جمع چهار تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور راه یابد.

این تیم با تلاش و هماهنگی فوق‌العاده، در جریان رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی که در شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، توانست با نتیجه‌ای خیره‌کننده و قاطع ۸۸ بر ۲۵ مقابل تیم فارس به پیروزی دست یابد.

عملکرد گلستان در این دیدار تحسین‌برانگیز بود و با استفاده از تاکتیک‌های برتر و سرعت عمل بالا در دفاع و حمله، موفق به شکست حریف قدرتمند خود شد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

در سایر دیدارهای این مرحله، تیم اصفهان با نمایش بازی جذاب و هیجان‌انگیز توانست با نتیجه‌ای نزدیک و نفس‌گیر ۳۹ بر ۳۷ بر تیم قم غلبه کند. این دیدار به دلیل حساسیت بالای آن از لحاظ تاکتیکی و فنی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

از سوی دیگر، تیم خوزستان با نتیجه‌ای قاطع ۳۷ بر ۲۲ موفق به شکست تیم همدان شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. تیم البرز نیز در یک بازی بسیار حساس و تنگاتنگ توانست با نتیجه ۵۱ بر ۴۹ از سد تیم آذربایجان غربی عبور کند و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات بپیوندد.

با مشخص شدن چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها، برنامه دیدارهای نیمه‌نهایی به شرح زیر اعلام شده است.

از ساعت ۱۳ تیم‌های گلستان و البرز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا هر دو تیم با تکیه بر عملکرد قدرتمند خود به دنبال راه‌یابی به فینال هستند.

همچنین، از ساعت ۱۴ تیم‌های اصفهان و خوزستان برای کسب جایگاهی در فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این بازی‌ها نوید یک روز هیجان‌انگیز و تماشایی برای علاقه‌مندان به کبدی را می‌دهند.

هجدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور با حضور ۲۳ استان از سراسر کشور در شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

این مسابقات به دلیل حضور بهترین تیم‌های جوانان کشور، نه تنها عرصه‌ای برای به نمایش گذاشتن استعدادهای برتر و تاکتیک‌های پیشرفته کبدی ایران است، بلکه بستر مناسبی برای توسعه و ترویج این ورزش در میان نسل جوان فراهم کرده است.

حضور استان‌های مختلف با تیم‌های قدرتمند، نشان‌دهنده جایگاه رو به رشد و اهمیت کبدی در کشور است. این رقابت‌ها فرصتی ویژه برای شناسایی استعدادهای آینده‌دار و تقویت پایه‌های ورزش کبدی در ایران محسوب می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.