1395-04-04 14:06
1328
0
34057
رییس هییت بوکس استان :

گلستان میزبان دوره های آموزشی ارتقا سطح داوری بوکس شد

رییس  هییت بوکس استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی ارتقاء سطح  داوری بوکس و  برپایی اردوی نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور در گرگان  خبرداد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، علی بیانی با ذکر این خبر افزود: دوره آموزشی ارتقاء سطح  داوری بوکس و  برپایی اردوی نوجوانان استان به همراه داوران  گلستانی در مسابقات قهرمانی کشور انجام می شود.

وی تصریح کرد : طبق توافقات صورت گرفته در دیدار حضوری با مسئول کمیته داوران  کشور ،میزبانی برگزاری دوره آموزشی ارتقای سطح داوری  به استان گلستان محول شده است لذا با توجه به اینکه این دوره های بصورت منطقه ای برگزار می شود ، بر اساس فراخوان صادره نمایندگانی از استان های همجوار نیز در این دوره آموزش شرکت خواهند داشت .

بیانی اذعان داشت: این دوره آموزش به میزبانی گرگان و از  اول تیرماه در سالن اجتماعات اداره  کل ورزش و جوانان استان و نیز سالن اختصاصی بوکس گرگان  آغاز شده که به مدت 5روز  برگزار و مدرس اعزامی از فدراسیون بوکس،تدریس این دوره را بره عهده دارد .

رییس هیت بوکس استان  همچنین  ازاعزام  سه تن ازداوران ملی  و با تجربه گلستان جهت قضاوت در مسابقات قهرمانی بوکس کشور در مازندران خبر داد و افزود : محمد ترمیمی  و روزبه اکرامی بهمراه امیر مدرسی  اواخر  تیرماه عازم مازندران می شوند تا در شهر بابل در اواخر تیرماه  به قضاوت در این مسابقات بپردازند .

این مقام مسول  هم چنین از برپایی اردوی انتخابی جوانان و نوجوان استان دوم تیر ماه  در گرگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این اردو  مشتزنانی که در مسابقات استانی حائز رتبه های قهرمانی و نایب قهرمانی شده اند  شرکت خواهند داشت  که  بوکسور های حاضر در این اردو زیر نظر مسئول کمیته فنی و مربیان به تمرین خواهند پرداخت و در پایان نفرات برتر به عضویت تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در خواهد آمد  .

مسئول ورزش بوکس استان همچنین از برپایی اردوی تمرینی مشترک بین تیم منتخب استان و مازندران در اواسط تیرماه خبر داد و عنوان کرد: با هدف افزایش سطح فنی و ارتقای  آمادگی مشتزنان گلستانی این اردو برگزار و مشتزنان دو استان در قالب مسابقات دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

وی یادآورشد: بوکس گلستان دارای 700 مشتزن بوده  که زیر نظر 50 مربی و داور مشغول فعالیت هستند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.