1393-11-03 20:24
2526
1
9338
احساسات میلونها ایرانی جریحه دار شد؛

یک سرباز فراری سردار را زیر گرفت ! / خسارتهای مادی و معنوی پولادی !

حرکت بچگانه و غیر حرفه ای مهرداد پولادی نه تنها آرزوها و آمال میلیونها ایرانی را لگدمال کرد بلکه آرزوهای سردار جوان ایرانی برای پیوستن به لیگ های اروپایی را بر باد داد.

به گزارش گلستان ما ؛ شاید در شکست ایران مقابل عراق در بازیهای جام ملتهای آسیا کسی بیشتز از مهرداد پولادی مقصر نباشد . بازیکنی که تا همین چند وقت پیش به دلیل اینکه سرباز فراری بود بعد از بازیهای جام جهانی به ایران نیامد و از همان قطر به استرالیا رفت و به دلیل اینکه سوگلی کی روش سرمربی تیم ملی بود در ترکیب اصلی جای گرفت .

اما این بازیکن امروز در بازی با عراق آنقدر بچگانه و ناشیانه بازی کرد که احساسات میلیونها ایرانی را جریحه دار کرد و در حالی که ایران می توانست خیلی راحت در باز رودررو عراق را با شکست مواجه کند با دریافت کارت قرمز در دقیقه 43 همه هواداران ایرانی را ناامید کرد.

تیم ایران که پیش بینی می شد با ده نفره شدن در نیمه دوم فشار زیادی را تحمل کند نهایتا یک گل خورد و بازی به تساوی کشید و در ادامه نیز تیم ایران 80 دقیقه 10 نفره مقابل عراق جنگید و نهایتا گهای عجیبی که یکی پس از دیگری به ثمر می رسید تا کار به ضربات پنالتی بکشد .

همگان اذعان دارند که اگر اخراج پولادی نبود شاید ایران نیاز به تعویض های اجباری پیدا نمی کرد و اصلا کار به ضربات پنالتی نمی کشید و می توانست حتی در صورت تساوی شدن با حضور بیرانوند درون دروازه از خاصیت پنالتی گیر بودن وی استفاده کرده و برنده شویم.

همچنین این بازیها بستر پرواز یکی از سرداران نامی فوتبال ایران در ماههای گذشته یعنی سردار آزمون مهاجم 20 ساله گنبدی تیم ملی فوتبال ایران بود که از تیم های لیورپول و تاتنهام پیشنهاد داشت و تداوم بازیها یم توانست برای او یک سکوی پرش باشد اما یک سرباز فراری آرزوی های سردار جوان ما را بر باد داد.

ای کاش مهرداد پولادی متوجه خسارتهای مادی و معنوی باشد که به ملت ایران ، دولت ایران و بیت المال وارد کرد چرا که سالانه 15 میلیارد تومان به کی روش دستمزد می دهیم و الحق و والانصاف کی روش هم تیم خوبی ساخته و در میان مربیان حاضر در استرالیا مطرح ترین بوده است اما پولادی خط بطلان بر تمام این خوبیها کشید.

باخت در مقابل اعراب برای ایرانیان همیشه تحقیر آمیز بوده و امروز سوم بهمن 93 نیز عقده ای برای بسیاری از ایرانیان شد که در حالی که می توانستیم به سادگی از سد حریف نه چندان قدرتمندمان بگذریم اما باز هم بگویم فقط بخاطر یک حرکت ناشیانه موجب ناراحتی و عصبانی شدن مردم ایران شد.

امیدواریم همانگونه که هنگام قهرمانی از این افراد تقیر و تشکر می شود هنگام خطا و اشتباهات فاحش و جبران نشدنی نیز تنبیه شوند تا یادشان باشد که با آبرو و احساسات ملت بازی نکنند.

عماد  محمد رضا پور

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حامد

سلاماصل قضیه رو قبول دارم. دیروز اعصابمون آسفالت شد و واقعا ناراحت شدیم. اما شما نباید بحث عرب و عجم رو روی سایت بذارید! شما نباید اینجور به یه بازیکن تیم ملی ایران لقب بذاری و بهشون از این سایت توهین کنی عزیز. منم از دست پولادی عصبانی ام. اما جای تخلیه کردن این ناراحتی بستر این سایت که مقبولیت داره نیست. این سایت مرجع مورد اعتماد ما گلستانی ها و قاعدتا نماینده تفکر ماست. خواهشا مراعات کنید.

0
0
پاسخ
1393-11-04 13:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.