1394-01-16 19:03
2603
0
12837
میثم مهاجر راوی مناطق عملیاتی جنوب؛

راوی بایدمستند حرف بزند و فقط دنبال اشک نباشد

راوی مناطق عملیاتی کاروان بسیج رسانه گفت: آسیب هایی که یک راوی را تهدید میکند کبر است یک راوی بایدمستند حرف بزندحتما نباید دنبال اشک باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبي گلستان ؛ میثم مهاجر راوی مناطق عملیاتی کاروان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: سفر راهیان نور از معنویت خاصی برخوردار است که برای یک راوی هم که بارها به این مناطق قدم می گذارد هربار تجربه جدیدی محسوب می شود.

TOOBAGOLESTAN1 62

وی  با بیان بهترین خاطره سفر افزود: بهترین خاطره درسفر با کاروان اصحاب رسانه آشنایی با دوستان خوب اصحاب رسانه و حضور خاص و متفاوت در منطقه شرهانی است  زیرا این مکان مظلومیت خاصی دارد و دوراقع این  مکان مقدس برای من خیلی دلنشین هست .

مهاجر با بیان آسیب هایی که یک راوی را تهدید میکند خاطر نشان کرد: طی مطالعاتی که راوی ها انجام میدهند خاطراتی را عنوان میکند که سندی درست ندارد و این در واقع به روایتگری آنها ضربه میزند و گاهی هم اثر معکوس بر مخاطب میگذارد زیرا مخاطب های امروز ما نسل جوانی هستند که برای هرچیزی دنبال سند و مدرک میگردند و وقتی با این داستانهای بی سند مواجه میشوند رقبتی برای حضور بعدی پیدا نمی کنند.

این راوی مناطق عملیاتی با اشاره به اهمیت حضور افراد متعهد و دلسوزی که مسئول هستند تصریح کرد:به عنوان یک راوی هیچ روایتی را بدون سند نقل نمیکنم ومعتقد هستم  دوعامل برای جذب مخاطب وجود دارد یک عامل کاروانی که زائرین با آن به این مناطق میروند وعامل بعدی  نوع برخورد مسئول، راوی و کسانی در مناطق به عنوان خادم مسئولیت دارند، می باشد و هرکدام از این عوامل با نقص درخود میتواند به نگاه زائر و دریافت پیام راهیان نور خدشه وارد کند.

وی با بیان اهمیت حضور جوانان در این مناطق  تأکید کرد: در این مکانها حوادث زیادی افتاده است و180000شهید که هرکدام خاطرات متفاوتی دارند حضور داشتند جوانان ما وقتی وارد می شوند خاطرات متفاوت، از شخصتهای متفاوت که بعضی از آنها را درخود نیز می یابند، میشنوند که میتواندعامل بسیار مهمی در ایجاد انگیزه معنوی در آنها شود.

مهاجر خاطرنشان کرد: در بعضی مناطق شهیدان را میتوان حس کرد و معراج شهدا مکانی است که پیکر شهدای تازه تفحص شده وجود دارد؛ طلائیه، فکه، شلمچه و...مکان هایی هستند که پیکر شهدا اینجا با خاک مخلوط شده است و این ها همه میتواند در جذب روح جوان موثر باشد.

وی در پایان توصیه کرد: از خانواده ها این درخواست را دارم که برای یک بار هم که شده است به فرزندانشان اجازه تجربه این مناطق  بدهند و قطعا سکوی پرشی برای تربیت دینی آنها خواهد بود.

TOOBAGOLESTAN1 3

TOOBAGOLESTAN1 3

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.