1394-10-24 07:03
3623
1
26045
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان؛

دو هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

2 هزار سند اراضی بنیاد علوی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور به افراد کم‌درآمد و نیازمند شهرستان کلاله اهدا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور روز گذشته در مراسم اهدای اسناد به مردم اظهار داشت: در این مراسم 2 هزار سند اراضی بنیاد علوی به افراد کم درآمد و نیازمند شهر فراغی شهرستان کلاله اهدا می شود.

وی به جزئیات این اسناد پرداخت و  افزود: 2 هزار سند با متراژ 600 هزار مترمربع به ارزش 21 میلیارد تومان است.

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در استان گلستان، 2 هزار سند به مساحت550 هزار مترمربع با اعتبار 23 میلیارد تومان در گمیشان، 2 هزار و 500 سند به مساحت 688 هزارمترمربع با اعتبار 28میلیارد تومان در اینچه برون، 2 هزار و 500 سند به مساحت 920 هزار مترمربع و اعتبار 26میلیارد تومان در مراوه تپه اهدا شده است.

وی افزود: با اهدای قرارداد واگذاری این اسناد به مردم قدرت اقتصادی و مالی دریافت‌کنندگان اسناد علوی افزایش یافته و امکان توسعه کسب و کار و فعالیت های اقتصادی خود و خانواده اشان بیش از پیش فراهم خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از حضور پرشور شهروندان شیعه و سنی در این مراسم، وحدت و برادری بین مسلمانان را پیام مردم گلستان به دنیا عنوان کرد و گفت: همه دنیا باید ببینند که برادران مسلمانان در کنار هم می نشینند، به هم احترام می گذارند و همدیگر را می پذیرند.

وی ضمن یادآوری تلاش دشمنان برای برهم زدن وحدت مسلمانان در اوایل انقلاب و همچنین سال های اخیر، اظهار کرد: هوشیاری و بیداری مردم گلستان مانع برهم زدن تفرقه شد.

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری، با تاکید بر این که دنیا باید برادری و وحدت را از مردم گلستان یاد بگیرد، افزود: شیعه و سنی در کنار هم هستند و هر کدام بر مبنا و روش خود عمل می کنند.

وی در ادامه به شرح حدیثی از رسول اکرم (ص) پرداخت و گفت: پیامبر (ص) می فرمایند امت من با دو رعایت دو شرط می توانند با خیر و خوبی در کنار هم زندگی کنند و آن دو شرط دوست داشتن یکدیگر و ابراز کردن دوستی است.

امام جمعه گرگان هدیه دادن را یکی از راه های ابراز دوستی عنوان کرد و گفت: امروز از بنیاد مستضعفان آمده اند تا هدیه ای از سوی نظام تقدیم مردم منطقه شود و این هدایا اسناد املاک منطقه است که در اختیار صاحبان آن ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی مشکلات در اسناد زمین های کشاورزی، وعده داد که این اسناد نیز در سال آینده تقدیم مردم شود.

آیت الله نورمفیدی یکی از مشکلات جدی منطقه را محرومیت دانست و از بنیاد مستضعفان خواست تا از توانایی و منابع خود برای ایجاد مراکز تولیدی که به رفع محرومیت مردم کمک می کند استفاده کند.

فرماندار کلاله نیز ذز سخنانی کوتاه با اشاره به محرومیت شهرستان و برخی محدودیت های موجود گفت : امروز شاهد برگ زرین دیگری در منطقه و بویژه شهرستان محروم کلاله هستیم ، مردم این شهرستان با وجود تنوع قومیت ها در راه اعتلای انقلاب و ایجاد وحدت و روحیه تعامل و تعاون زحمات بیشماری کشیدند.

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

حاج آخوند صفری، امام جمعه فراغی هم در این مراسم، وحدت را تپش هماهنگ قلب ها و عامل سربلندی جهان اسلام بیان کرد و گفت: تفرقه خواسته شیطان و مسیری جهنمی است.

وی افزود: امید است در روزگاری که دشمنان اسلام بذر تفرقه می کارند، با الهام و پیروی از سخنان رسول اکرم (ص) پرچم وحدت در جهان اسلام برافراشته شود.

حاج آخوند صفری، نبود زیرساخت ها را از مشکلات این منطقه عنوان کرد و گفت: از مسئولان و دولت مردان می خواهیم که توجه بیشتری داشته باشند زیرا بزرگترین مشکل ما بیکاری است.

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

۲ هزار سند اراضی بنیاد علوی به مردم کلاله اهدا شد + تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

كريم

با سلام اي كاش عكس از اسناد تحويلي هم ميذاشتين.منتظريم.....

0
0
پاسخ
1394-10-24 08:24

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.