1402-06-30 08:35
749
0
86545
دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر گلستان خبر داد:

اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در گلستان

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر گلستان از اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در گلستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد دیلم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: در هفته‌های اخیر مردم استان گلستان از صف در پمپ‌بنزین‌های سطح استان گلایه داشتند و این مسئله موردتوجه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان گلستان قرار گرفت و از مسئولان برای رسیدگی به این مسئله پیگیری کردیم.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان گلستان ادامه داد: از مسئول پخش فرآورده‌های نفتی خواستیم به این موضوع رسیدگی کنند و مدیرعامل نیز پذیرفت و بنا شد که کارت‌های سوخت بیشتری را در اختیار جایگاه‌ها در مسیر تردد مشهد مقدس قرار دهد تا بتوانند به مردم سرویس‌دهی بیشتری داشته باشند و کسی در صف بنزین منتظر نماند.

 دیلم بیان کرد: تبلیغ، روح و حقیقتی است که باید در تمام نظامات جلوه‌گری کند، لذا لازمه تبلیغ درست نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه‌جانبه بوده که باید در تمامی مسائل بالاخص امر به‌ معروف و نهی از منکر برای جذب آحاد جامعه به‌ درستی صورت بگیرد.

 دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر گلستان به اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در سطح استان اشاره و اظهار کرد: در این طرح با انتخاب مساجد شاخص و پرمخاطب سطح استان و اجرای منبرهای تخصصی مرتبط با فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در احیای این سنت حسنه تلاش کردیم.

 دیلم به فعالیت و همکاری ارگان‌های هم راستا اشاره کرد و افزود: با برگزاری جلسات متعدد با حوزه علمیه و ارگان‌هایی که نهاد امر به‌ معروف در آنها فعال بوده همچون جهاد دانشگاهی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و ... زیرساخت‌های لازم برای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» را فراهم ساخته و با همکاری آنان شورای امر به‌ معروف مساجد سازماندهی و آماده فعالیت هستند.

 وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرماید «هر جا مردم به میدان آمده‌اند ما پیشرفت کردیم» گفت: ما با ثبت تشکل‌های مردمی و فعال‌سازی آن در این راستا بتوانیم به جامعه خدمات فرهنگی ارائه دهیم.

 دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح «چهل مسجد، چهل منبر» در استان، گام بزرگی در احیاء امر به‌ معروف و نهی از منکر برداشته می‌شود.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.