1403-01-29 09:56
165
3
89610
جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان:

«وعده صادق» نشان از اقتدار نیروهای مسلح است

جانشین تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: امروز به عنوان یک سرباز اعلام می‌کنم نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروهای انتظامی و نظامی دنیا است و این را در وعده صادق نشان دادیم.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حمید حیدری صبح امروز در آیین گرامیداشت روز ۲۹ فروردین و رژه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: دهه ارتش از ۲۱ فروردین مصادف با شهادت شهید صیاد و شهید قرنی نخستین فرمانده ستاد مشترک نیروی مسلح ختم می‌شود.

باتدبیر امام (ره) روز ارتش نام‌گذاری شد و اثرات آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

زمامی که مسئله انحلال سازمان‌های وابسته به شاهنشاهی مطرح شد یکی از ارگان‌ها ارتش بود و بسیاری بیان می‌کردند که باتوجه‌به فرار فرماندهان ارتش دیگر این ارتش کارایی ندارند.

بدنه ارتش انقلابی بود و در کنار مردم در صف تظاهرات در کنار مردم ایستاده بودند؛ ولی امام (ره) تصمیم مدبرانه‌ای را گرفتند و اثرات آن را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

هشت سال دفاع مقدس بااقتدار نیروهای مسلح و بسیج مردمی شاهد آن بودیم که حتی یک وجب از این خاک در تصرف دشمن در نیامد.

امروز به‌عنوان یک سرباز اعلام می‌کنم نیروهای مسلح یکی از قدرتمندترین نیروهای انتظامی و نظامی دنیا است و این را در وعده صادق نشان دادیم.

مردم ما به این نتیجه رسیدند که ما حرف نمی‌زنیم و عمل می‌کنیم و اگر کسی بخواهد گوشه چشمی به کشور داشته باشند سیلی محکمی به آن خواهیم زد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.