1401-02-09 08:53
1412
1
79772

اختلافات شخصی باعث درگیری اهالی دو روستا در شهرستان آق قلا

اختلافات شخصی بین اهالی دو روستا در شهرستان آق قلا که منجر به درگیری بین اهالی گردیده بود، با حضور مقتدرانه پلیس و وساطت ریش سفیدان و روحانیون محل پایان یافت.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ سجادی، فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا با اعلام این خبر افزود: با گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین اهالی دو روستا در حومه این شهرستان، بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده گردید که در نتیجه این اختلافات و نزاع دسته جمعی بوجود آمده تعدادی از طرفین نیز مجروح شده اند.
به گفته سرهنگ سجادی، پلیس مجروحان را به مراکز درمانی منتقل و چند نفر از عوامل درگیری كه باعث برهم زدن نظم و آرامش محل شده بودند را  دستگیر نمود. 
سرهنگ سجادی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: بررسی های اولیه پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی چند نفر و اقدامات احساسی تعدادی از جوانان دو روستا عامل ایجاد این درگیری بوده که الحمدالله با حضور مقتدرانه پلیس شهرستان و همکاری فعالانه و موثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای دو روستا، این درگیری پایان یافت. 
وی همچنین خاطر نشان کرد: با آغاز تحقیقات و درخواست اهالی، تعدادی از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و در کمترین زمان ممکن توسط ماموران دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
وی در پایان با تاکید بر این که آرامش و امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و هرگونه اختلافی نیز می بایستی از مسیر قانونی پیگیری گردد، اذعان داشت: مخلان نظم و امنیت و آرامش بدانند که پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت و جدیت تمام با هرگونه هنجارشکنی و اقدام مخل نظم و امنیت اجتماعی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.