1402-01-18 11:55
346
0
84356

تلاش جهت رفع افت فشار در شبکه آبرسانی کلاله

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته با تداوم خشکسالی‌ها، دبی آب چشمه آق‌سو در سال‌های اخیر با کاهش شدیدی روبرو شده و به کمتر از ۱۵ لیتر بر ثانیه رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ ایرج حیدریان، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته با تداوم خشکسالی‌ها، دبی آب چشمه آق‌سو در سال‌های اخیر با کاهش شدیدی روبرو شده و به کمتر از ۱۵ لیتر بر ثانیه رسیده است.

وی افزود: نیاز آبی شهر کلاله بیش از ۱۷۰ لیتر برثانیه است و در شرایط فعلی فقط امکان توزیع ۱۰۸ لیتر آب برثانیه در این شهر وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: هم اکنون منابع تامین آب شرب در شهرستان کلاله از طریق 9 حلقه چاه و یک دهنه چشمه تامین می گردد که جهت تامین نیاز آبی مشترکین و کمبود آب شرب با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی و جهت جایگزینی بخشی از کمبود آب شرب در شبکه از ظرفیت چاه‌های استیجاری استفاده خواهد شد.

حیدریان گفت: برای جبران بخشی از نیاز آبی مردم یک حلقه چاه از محل اعتبارات سال گذشته حفر و هفته پیش به بهره برداری رسید و قرارداد حفر یک حلقه چاه دیگر واقع در پشت مصلی امیرالمومنین(ع) شهر کلاله انعقاد گردید و هم اکنون عملیات حفر آن آغاز شده است. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.