1400-05-20 17:59
801
0
75707

درخواست نماینده گنبد برای سفر کمیسیون بهداشت به گلستان

نماینده گنبد کاووس و داشلی برون در مجلس با اسفانک خواندن وضعیت کرونا در حوزه انتخابیه خواهد خواستار سفر کمیسیون بهداشت به گلستان و بازدید از مراکز درمانی این استان شد.

به گزارش گلستان ما؛ امانقلیچ شادمهر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت وخیم کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: وضعیت کرونا در شهرستان گنبد کاووس اسفناک است و بیمار در وضعیت بسیار حادی به سر می برند.       

نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون در مجلس ادامه داد: گنبد کاووس به عنوان مرکز ثقل شرق گلستان به شرق استان نیز خدمات می دهد و بار بیش از یک میلیون نفری را تحمل می کند، با این که کادر درمان دیگر تابی و بیماران نایی ندارند.

وی افزود: از ریاست محترم مجلس آقای قالیباف و هیئت رئیسه در خواست بررسی سریع و بازدید مشترک از سوی کمیسیون بهداشت مجلس و وزارت بهداشت را دارم تا نسبت به حل سریع مشکل اقدام عاجل کنند.        

شادمهر بیان کرد: از ریاست کمیسیون درخواست می شود که هر چه سریعتر دولت را موظف به پیگیری کند و از مردم عزیز درخواست عاجزانه داریم تا پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت کنند.

وی اظهار کرد: از مسئولان در خواست برخورد قاطعانه با برهم زنندگان سلامت را دارم و از تلاش های سپاه، و بسیج در ایجاد بیمارستان و ارسال اکیپ پزشکان و پرستاران تشکر می شود.

نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون در مجلس عنوان کرد:دانشگاه علوم پزشکی گلستان موظف به تهیه ملزومات بیماران از جمله سرم و دارو است تا مردم در تهیه ملزومات به خصوص آن هایی که در خانه بستری هستند مشکلی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: بیمارستان گنبد کاووس مملو از بیماران کرونایی بوده و هی جای خالی وجود ندارد و برخی از بیماران در راهرو ها و کریدورها در حال مداوا هستند ضمن این که تمام اتاق های عمل و جراحی،اطفال به بیمارن کرونایی اختصاصی داده شده است.

شادمهر خاطر نشان کرد: از کادر درمان و خدمات به خاطر فداکاری ها و ایثارگری بی شائبه شان نهایت تشکر و قدردانی دارم و باید به فکر آنان و نیز تامیز نیرو بود تا دیوار سلامت فرو نریزد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.