1401-11-02 02:30
307
0
83084
فرماندار کلاله:

زن رکن اصلیِ تربیتی خانواده است/ واگذاری ۲۰ درصد مسئولیت‌ها به بانوان

فرماندار کلاله گفت: پس از انقلاب اسلامی، زنان با مشارکت فعالانه در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی نقش پیشرانه و موثری دارند.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در نشست با بانوان شهرستان کلاله، گفت: زنان در جامعه بعد از انقلاب اسلامی، با مشارکت فعالانه در عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی نقش پیشرانه در توسعه و رشد دارند.

وی  بیان کرد: براساس تصمیم ابلاغی استاندار، ۲۰ درصد مسئولیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی را باید در اختیار بانوان قرار داد که این در حال انجام است. 

فرماندار کلاله همچنین گفت: از ۲ هزارو ۷۷ داوطلب شرکت کننده در آزمون کنکور سراسری شهرستان، یک‌هزارو ۱۳۲ نفر از جامعه بانوان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله نیز گفت: اسلام، قرآن و آموزه های دینی، راه ترقی و مشارکت بانوان در همه عرصه‌ها را با حفظ عفاف و حیا گشوده است.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: امروز، غرب به جنگ ارزش ها و آموزه‌های دینی، حجاب و حیا آمده است تا دزدانه وارد حیاط سنگری که "عزت و حریت" زن مسلمان در آن است را به هم بریزد.

رئیس دادگستری کلاله هم گفت: افزایش آگاهی بانوان در قالب جهاد تبیین برای آموزش و آموختن در جهت کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.