1403-01-18 11:20
264
0
89455
فرمانده انتظامی استان گلستان:

شهید جهان‌بیگی به دست پست‌ترین انسان‌ها شهید شد

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به شهادت جواد جهان‌بیگی گفت: این شهید به دست پست‌ترین انسان‌ها که با شعار جیش العدل سلاح بر دست گرفته به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار محمدسعید فاضل دادگر صبح امروز در آیین استقبال از شهید مدافع وطن جواد جهان‌بیگی در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: این شهید غیور در استان سیستان و بلوچستان در حالی که به کمک پاسداران رفت به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: این شهدای عزیز به دست پست‌ترین انسان‌ها که با شعار جیش العدل سلاح بر دست گرفتند و ظلم می‌کردند ایستادند و به شهادت رسیدند.

دادگر یادآور شد:  تبار جیش الظلم از وهابیت، یهودیت و تکفیری است و راه شهدا ما ادامه خواهد داشت، این شهیدان در راه خدا جهاد کردند و مزد خود را گرفتند.

وی افزود: مادر دلیری این شهید با وجود خبر شهادت فرزند در روز قدس حاضر می شود و این مادر دلیر چنین شهیدی را تربیت می کند و افتخار می کنیم به شهادای مان و راه آنها ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: از زمانی که در استان حضور داشتم شهدای زیادی را در استان تقدیم کردیم واین خون شهدا به کشور رزق و روزی می‌دهد و باعث انگیزه و قوت قبل بین نیروهای ما خواهد بود.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.