1401-10-21 07:34
413
0
82897
در کارگروه آرد و نان کلاله تاکید شد؛

انتقاد فرماندار کلاله از صف‌های طولانی نان

فرماندار کلاله گفت: هرگونه جابجایی و استقرار هر خبازی در شهرستان کلاله، باید پس از کارشناسی و با رعایت پهنه‌بندی انجام گیرد.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در کارگروه آرد و نان شهرستان کلاله، از طولانی شدن انتظار برای تهیه نان در خبازی ها انتقاد کرد و گفت: تیم نظارتی بصورت مستمر بازدید از نانوایی‌ها را تشدید کند؛ ضمن شناسایی نانوایی‌های امین، برنامه‌های تشویقی با توزیع آرد مازاد بر سهمیه برای آنها، متخلفین را نیز مورد بازخواست قرار دهد.

فرماندار کلاله بر ضرورت دوگانه سوز کردن خبازیهای شهرستان تاکید کرد و گفت: کلیه نانواییها باید دوگانه‌سوز شوند و تاخیر در این مورد قابل قبول نیست.

رحیم دانشور مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان کلاله نیز، گفت: از ۷۵ بازدید انجام شده؛ برای ۵ خبازی پرونده تخلف با جریمه ۸ میلیون تومانی تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

شمس الدین کُر، کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای کلاله، نیز اعلام کرد: طی ۴۵ روز گذشته، ۱۶۵ بازدید بهداشتی انجام که منجر به تشکیل ۵ پرونده تخلف شد.

گفتنی است؛ با وجود تعداد زیاد خبازی در سطح شهرستان، شاهد صف‌های طولانی و انتظار چند ساعته مردم برای تهیه نان دولتی هستیم و متاسفانه فاصله زیاد قیمت نان دولتی و آزاد نیز، یکی از عوامل مشکل باد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.