1401-09-20 07:32
807
0
82572
فرماندار کلاله در حضور استاندار:

مشکل اصلی شهروندان کلاله کمبود آب آشامیدنی است

فرماندار کلاله گفت: مشکل اصلی مردم این شهر کمبود آب آشامیدنی است و شهروندان در برخی ساعات شبانه‌ روز با قطع آب مواجه هستند.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله که با حضور استاندار گلستان، معاونین و برخی مدیران کل استان برگزار شد؛ گفت: مشکل اصلی مردم این شهر کمبود آب آشامیدنی است و شهروندان در برخی ساعات شبانه‌ روز با قطع آب مواجه هستند.

فرهاد شیبک به طرح آبرسانی به شهر کلاله نیز اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۱ شروع شده به پایان نرسیده و برای تکمیل آن به ۱۷۰ ميليارد تومان اعتبار نیاز است.

وی توجه به مساله فرونشست زمین در برخی نقاط شهر فراغی، گازرسانی به چند روستای طرح کوچ در بخش پیشکمر این شهرستان و تسریع در اجرای طرح‌های راهداری و راه های روستایی کلاله از سوی مدیران ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

شیبک بهسازی ترافیک دوراهی کلاله، احداث کنارگذر و بهسازی جاده‌های بین مزارع را از دیگر نیازهای کلاله دانست و بیان داشت: بلایای طبیعی سیل و زلزله، رانش زمین و آتش سوزی همیشه این شهرستان را تهدید می کند و لازم است نسبت به تقویت امکانات و تجهیزات مقابله با بحران در کلاله اقدام شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.