1403-01-28 14:25
245
0
89605
«گلستان ما» سرزده به‌سراغ مدیران می‌رود؛

 ملاقات مردمی در ادارات زیر ذره‌بین «گلستان ما» + فیلم

 دوربین «گلستان ما» سه‌شنبه‌های هر هفته به سراغ یکی از دستگاه‌های اجرایی می‌رود تا از میزان رضایت‌مندی مردم در ملاقات با مدیران آگاه شود این بار به سراغ اداره کل ورزش و جوانان گلستان رفتیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» - داود خاندوزی؛ پاسخگویی به مطالبات مردم در دولت سیزدهم یکی از نکاتی است که رئیس‌جمهور به آن اهتمام دارد و لذا به ابتکار مسئولان استان در روزهای سه‌شنبه مدیران ملاقات مردمی در نظر گرفته شده و از آنها خواسته شده که در این روز مهم‌ترین اولویت آنها پاسخ به مطالبات مردم و دیدار با آنها باشد.

 دوربین گلستان ما سه‌شنبه‌های هر هفته به سراغ یکی از دستگاه‌های اجرایی می‌رود تا میزان رضایت‌مندی مردم از ملاقات با مدیران آگاه شود این بار به سراغ داداره کل ورزش و جوانان گلستان رفتیم.

 در ورزش و جوانان استان گلستان بررسی‌های ما نشان داد که علاوه بر روزهای سه‌شنبه مردم در دیگر روزها نیز می‌توانند مراجعه داشته باشند و مدیران این مجموعه به مطالبات مردم پاسخ می‌دهند و پروتکل دیدار با مدیر این دستگاه چندان دشوار نیست.

 البته یکی از مسائل که امروز به‌عنوان یک چالش ثبت شد جلسه مدیرکل با وزارت ورزش و جوانان بود که توصیه کردیم به‌واسطه اهمیت مطالبات مردم توصیه شود این جلسات به روزهای دیگر موکول شود.

 مردم در امروز تقریباً رضایتمندی خود را از دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کردند و گلایه‌ای که وجود داشت در خصوص این جلسه بود که گفته شد مدیرکل ورزش و جوانان در حین جلسه بخشی از این مطالبات را بررسی کرده است.

 البته پاسخگویی مدیران در دولت سیزدهم به مطالبات مردم به معنی بی‌نقص بودن عملکرد آنها نیست و با این ابتکار در تلاش هستیم که مدیران در چنین روزی به دیگر امور نپردازند و پاسخگوی مردم باشند.

 شما هم می‌توانید سردبیر گلستان ما باشید و بگویید که در هفته آینده به سراغ چه دستگاه اجرایی برویم.
 

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.