1403-01-19 17:26
268
0
89471
مدیرکل کمیته امداد گلستان:

نانوایی‌های گلستان پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نانوایی دولتی در گلستان پایگاه جمع‌آوری زکات می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ عیسی بابایی عصر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان در شهرها و روستاها زکات فطریه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: از یکهزار روستای استان ۹۰۰ شورای زکات در روستاها داریم و این زکات جمع‌آوری شده به نیازمندان استان اختصاص یابد.

بابایی بیان کرد: در شهر نیز پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و مؤسساتی دارای مجوز از کمیته صدور شورای زکات است خواهد بود.

وی افزود: یکهزار و ۷۰۰ پایگاه شورای زکات در سطح استان آمادگی جمع‌آوری زکات فطریه گلستانی‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان یادآور شد: ۸۸۷۷۰*۱۷# نیز می‌توانند گلستانی‌ها زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

بابایی بیان کرد: با مجموعه اقتصادی وزارت کشور و اداره غله اجرا شد و نانوایی سطح کشور پایگاه جمع‌آوری زکات شدند و در استان گلستان دو هزار و ۵۰۰ نانوایی داریم و زکات فطریه و پویش کفاره‌ها نیز است.

وی افزود: این شماره‌حساب کمیته امداد متصل است و ظرف ۲۴ ساعت نیز این وجوهات هزینه می‌شود و بین بیماران سرطانی و بیماران خاص و مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۴۵ میلیارد تومان فطریه در استان گلستان جمع شود، گرچه عید فطر روز تعطیل است؛ ولی با بانک ملی هماهنگی صورت‌گرفته تا بتوانند زکات را در همان روز در اختیار مددجویان بهزیستی قرار دهند.

بابایی افزود: کار مشترک با آموزش‌وپرورش تحت عنوان طرح هم مسیر بهشتیان اجرا شده است و با همکاری دانش‌آموزان زکات فطریه جمع‌آوری می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.