1403-01-15 15:57
612
0
89413
رئیس حوزه هنری استان گلستان عنوان کرد:

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی گلستان

رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: یاد شقایق‌ها، اکران فیلم، دیدار با هنرمندان پیشکسوت، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه گلستان از جمله برنامه‌های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ سیدحسام بنی‌فاطمه عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: تولید هنری، تربیت هنرمند متعهد انقلابی و ترویج آثار انقلاب سه کاری است که در حوزه هنری استان گلستان پیگیری می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری استان گلستان ادامه داد: در این راستا به موضوع جنایات رژیم صهیونیستی و اتفاقات غزه، شهدای حادثه تروریستی کرمان و برش‌های استانی از روایت‌های انقلاب، دفاع مقدس و بیان پیشرفت‌های استان از جمله این اتفاقات است.

بنی‌فاطمه با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد:اجرای ویژه برنامه ساعت فلسطین اکران و نقد فیلم با موضوع فلسطین، دیدار با خانواده شهید نجاتی‌نیا نخستین شهید سال ١٤٠٣، اکران فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما عصر جدید، دیدار با خانواده شهید علیی از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: یاد شقایق‌ها و عطرافشانی گلزار شهدا در امامزاده عبدالله (ع)، دیدار با استاندار گلستان، حضور هنرمندان انقلابی در روز قدس و برپایی نمایشگاه تجسمی، اکران فیلم سینمایی ویژه مناطق هدف، اکران مستند باشگاه اندیشه از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت می‌توانیم به آن اشاره کنیم

رئیس حوزه هنری استان گلستان تاکید کرد: دیدار بانوان هنر مند انقلابی با نماینده ولی فقیه، رونمایی مستند از یافت آباد تا عطاآباد، حضور در منزل هنر جویان مرکز رشد، آئین گرامیداشت هفته هنر انقلاب، روایت آینه حضور در منزل دو هنرمند پیشکسوت انقلابی و گلستان هنر، معرفی و بررسی اثر آبنبات هل دار مهرداد صدقی از برنامه‌های شاخصی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

بنی‌فاطمه بیان کرد: نشست اندیشه‌ورزی شهید آوینی با موضوع تمدن غرب و دهکده جهانی، اجرای نمایش خیابانی حاج قاسم، نشست سرزمین برادری با موضوع جایگاه هویت ملی در هنر انقلاب از برنامه‌های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.