1400-06-04 20:07
837
0
75903

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبد

عبدالقدیر کریمی گفت: امروز به صورت متمرکز ۱۲۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در بخش‌های آب، برق‌، گاز، مخابرات و بهداشت و درمان با اعتبار سه هزار و ۱۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال با اولویت روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما؛ عبدالقدیر کریمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شهرستان گفت: امروز به صورت متمرکز ۱۲۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در بخش‌های آب، برق‌، گاز، مخابرات و بهداشت و درمان با اعتبار سه هزار و ۱۶ میلیارد  و ۳۱۰ میلیون ریال با اولویت روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان افتتاح شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۹۶ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در گنبدکاووس آغاز شد.

کریمی افزود: تعداد 147 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی  با اعتبار سه هزار و ۵۱۳ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال هزینه شده است.  

وی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پیامبراعظم(ص) که هفته گذشته افتتاح شد، پروژه نوسازی و تجهیز بخش‌های ان آی سی یو و ال دی آر بیمارستان خاتم الانبیا(ص) با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، حوزه برق با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و کلینیک تخصصی و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید مطهری با ۱۵۰ میلیارد ریال را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در گنبدکاووس برشمرد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.