1400-10-12 12:20
866
0
77886
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان:

تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد / تعاون روستایی در حوزه زیر ساخت ها مشکلات اساسی دارد

دهنوی گفت: تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد دهنوی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی استان گلستان اظهار کرد: مسئولیت در سازمان جهاد کشاورزی یعنی تلاش شبانه روزی و بی خوابی کشیدن تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم‌.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان ادامه داد: نمی توانیم تلاش کوچکی مدیر سابق تعاون روستایی گلستان را نادیده گرفت و باید صالح المومنین در این مسیر پرتلاش باشد.

دهنوی بیان کرد:  امروز خیال ما راحت است چرا که آقای صالح المومنین از دل و بدنه تعاون روستایی است و انگیزه لازم را برای مدیریت سازمان دارد و در این مسیر پرتلاش خواهد بود‌.

وی گفت: تعاون روستایی در رشد ۷.۳ درصدی استان گلستان نقش اساسی دارد  و در رشد اقتصادی روستائیان و کشاورزان بسیار حائز اهمیت هستند.

این مقام مسئول بابیان اینکه از تعاون روستایی گلستان برای رشد اقتصادی حمایت می کنیم، افزود: کم و کاستی هایی در تعاون روستایی از جمله هوشمندسازی وجود دارد که باید به آن توجه شود.

دهنوی ابراز داشت: باید بررسی کنیم که تعاون روستایی در چه حوزه های عقب ماندگی دارد و باید تلاش کنیم براساس برنامه ششم توسعه این عقب ماندگی ها جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل جدی در استان گلستان خرید تضمینی محصولات کشاورزی است و به موضوع کشت های قراردادی باید توجه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان افزود: باید نقشه راهی د تعاون روستایی ترسیم شود و براساس آن عمل کنیم.

دهنوی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت های تعاون روستایی مشکل اساسی داریم، گفت: ایجاد ابنیه و سردخانه ها در تعاون روستایی حائز اهمیت است و باید به حل این مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.