1402-01-30 15:46
3278
0
84569
طرح‌های «نهضت ملی مسکن» روی ریل پیشرفت؛

نهضت ملی مسکن در گرگان سرعت گرفت

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان از پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: سایت ۴۸۸ واحدی آرامش گرگان ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گلستان ما، ولی‌الله‌رضایی با تشریح وضعیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در گرگان اظهار کرد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت؛ تسهیلات مسکن روستایی پرداخت می‌شود در شهر گرگان طبق توافقی که با راه و شهرسازی انجام شد برای اجرای نهضت ملی مسکن پروژه‌هایی در حال اجراست.

وی از تامین ۳ هزار مترمربع زمین در شهر سرخنکلاته خبر داد و گفت: برای این پروژه ۱۴۹ متقاضی ثبت‌نام کردند که تاکنون ۲۹ نفر آنها تائید شدند، در شهر جلین نیز ۱۴ هزار مترمربع زمین تامین شده که ۳۹۱ نفر ثبت‌نام و ۵۳ نفر تائید شدند، در قرق نیز هفت هکتار زمین تامین شده است که ۱۵۴ متقاضی ثبت‌نام و ۳۱ نفر آنها تایید شدند.

به گفته رضایی؛ در قرق بنا داریم پروژه نهضت ملی مسکن به صورت خودمالکی توسط متقاضیان اجرا شود و بنیاد نسبت به نظارت و نحوه تسهیلات اقدام می‌کند.

سایت ۴۸۸ واحدی آرامش با ۸۰ درصد رشد فیزیکی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان پیرامون وضعیت پروژه‌های مرکز گلستان بیان کرد: پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این پروژه فعال بوده و متقاضی دارد، مراحل آن فاز به فاز در حال اجراست، زیتون در پنج بلوک ۳۶ واحدی ساخته می‌شود.

رضایی از ساخت و ساز سایت ۴۸۸ واحدی آرامش با ۸۰ درصد رشد فیزیکی خبر داد و گفت: این مجتمع به تفکیک در چهار بلوک ۳۰ واحدی، چهار بلوک ۳۶ واحدی و چهار بلوک ۵۶ واحدی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم آورده متقاضیان سرعت اجرای پروژه را کند می‌کند، بیان کرد: سقف تسهیلات به متقاضیان مسکن در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است.

شناسایی ۴۸ درصد مسکن روستایی بی‌دوام در گرگان

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اجرای طرح مسکن روستایی از سال ۱۳۸۴ گفت: با اجرای این طرح تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرستان گرگان ساخت و ساز شده است.

رضایی از شناسایی ۴۸ درصد مسکن روستایی بی‌دوام در گرگان خبر داد و بیان کرد: ۳۲ هزار واحد مسکونی روستایی در گرگان وجود دارد که ۱۷ هزار واحد مسکونی مقاوم است.

به گفته وی؛ تا بازه زمانی ۱۴۱۰ قرار است ۱۵ هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی در اختیار متقاضیان قرار بگیرد محدودیتی در ارائه تسهیلات وجود ندارد باید مردم و بانک‌ها در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.