1403-01-25 00:20
210
0
89537
در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

یک کشته و 12 فوتی در حوادث جاده‌ای گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: هلال‌احمر گلستان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ۲ تصادف جداگانه در جاده‌های ارتباطی این استان یک نفر کشته و ۱۲ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ رضا حاجیلری از برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور خوش ییلاق با هشت حادثه‌دیده این تصادف خبر داد و افزود: این حادثه عصر امروز در مسیر خوش ییلاق از محورهای کوهستانی استان گلستان رخ داد.

 وی با اشاره به هشت حادثه‌دیده این تصادف اضافه کرد: پس از اعلام گزارش حادثه یک تیم از جمعیت هلال‌احمر به محل اعزام و مصدومان این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند.

 حاجیلری ادامه داد: از مجموع هشت مصدوم این حادثه بانوی ۳۱ساله، کودک ۱ساله و پسربچه ۱۲ساله با هماهنگی لازمه به بیمارستان انتقال داده شدند.

 تصادف تریلی با سواری در آزادشهر یک فوتی و چهار مصدوم داشت

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان هم در گزارش دیگری گفت: تصادف تریلی بنز اکتروس با خودروی پراید ۱۴۱ در محور آزادشهر به شاهرود یک فوتی و چهار مصدوم داشت.

 قاسم غریب آبادی اظهار کرد: عصر امروز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه، یک خودروی پراید ۱۴۱ با یک دستگاه تریلی بنز اکتروس در محور آزادشهر به شاهرود روبروی روستای مهدی‌آباد، تصادف کردند.

 وی افزود: این خودروها پنج سرنشین حادثه‌دیده داشتند که چهار نفر از آنان مصدوم شدند و یک بانوی ۳۶ هم جان خود را از دست داده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مرکز eoc هلال‌احمر استان با گزارش اورژانس ۲ تیم از پایگاه‌های خوش ییلاق با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات را به محل حادثه اعزام کرد.

 غریب آبادی ادامه داد: تیم‌های هلال‌احمر یک بانوی ۵۰ساله از مصدومان این حادثه را به بیمارستان انتقال دادند و باقی مصدومان هم توسط اورژانس منتقل شدند.

 وی افزود: فرد جان‌باخته در محل حادثه تحویل عوامل مربوطه داده شده است.

 استان مرزی و ۲ میلیون‌نفری گلستان با وسعت افزون بر ۲۰ هزار کیلومترمربع، پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی شامل «بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه» دارد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.