1403-01-26 12:30
159
0
89556
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بینی صهیونیست به خاک مالیده شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ایران به نمایندگی همه جهان اسلام و جبهه مقاومت بینی صهیونیست را به خاک مالید.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام عباس گرزین در جمع مردم گرگان اظهار کرد: قدرت اسلام و جبهه حق در حال افزایش است و رزقی که خدا به‌واسطه شهدا به جبهه مقاومت تا این لحظه اعطا کرده است و این یک حقیقت غیرقابل انکار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: رحمت خدا به همه کسانی که این مسیر را برای ما باز کردند، در ایران و یکایکی همه کشورهای مقاومت این حماسه را رقم زدند.

گرزین بیان کرد: رحمت خدا به معمار کبیر انقلاب اسلامی که انقلاب خود را علیه دستگاه استکبار شروع کرد و با تاسی از آیات قرآن فرمود که در راه خدا اهل قیام باشید.

وی افزود: باور قیام در راه خدا را امام (ره) به سلول، سلول بچه‌های شیعه تزریق کرد، شب گذشته وعده صادق رهبر انقلاب اسلامی را دیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: رهبر انقلاب نشان داد وقتی جمهوری اسلامی وقتی حرفی می‌زند پای آن ایستاده است و به دشمنان هشدار داد که دوران بزن در رو تمام شده است.

در برابر تمامی توطئه‌ها و جنگ ملت ایران جانانه ایستادند و رهبر انقلاب نشان داد حرف ایران صادق است.

گرزین افزود: ایران به نمایندگی همه جهان اسلام و جبهه مقاومت بینی صهیونیست را به خاک مالید.

وی افزود: بر اساس منشور سازمان ملل حق دفاع مشروع از خود داریم و شب گذشته قدم نخست را برداشتیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: شب گذشته جمهوری اسلامی ایران با یک جنگ موشکی مدرن اقدام کرد و گنبد آهنی آنها گنبد پوشالی است و تارعنکبوتی بود که هر چه موشک زدیم از سپر دفاعی آنها عبور کرد.

گرزین خاطرنشان کرد: حمله موشکی فراتر از تصور قدرت‌های جهانی بود و آنها نتوانستند پاسخی بدهند و طرف‌داران آنها لال شدند و این وعده خدا است و دشمنان اسلام هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی گفت: شادی شب گذشته مردم ایران نشان داد. عملکرد سپاه پاسداران و ارتش یک دفاع مشروع و اراده ملی بوده است و این جشن نشان داد مردم خواهان این اقتدار هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.