1403-01-25 09:01
158
0
89539
تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:

رژیم صهیونیستی در آستانه نقطه صفر انتقام سخت

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: این روزها و شب‌ها رژیم خبیث هر چه به ساعت صفر انتقام سخت نزدیک‌تر می‌شود وحشت از انتقام ویران‌کننده آنها و حامیانشان را در سردرگمی و گیجی کشنده فروبرده است.

 حسین کریمی‌اول در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: پس از حمله رژیم خبیث صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت سردار زاهدی و هم‌رزمانش شد در واکنش به این اقدام بزدلانه اسرائیل فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز فرمودند پاسخ ایران سخت و پیشنهاده کننده خواهد برد.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این سخنان مقام معظم موجی از ترس و وحشت را در سرزمین اشغالی به راه‌انداخته است به‌طوری که ساکنان سرزمین اشغالی برای تأمین محتاج خود به فروشگاه‌های هجوم بردند و پس از ۷۵ سال ظلم و تجاوز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی طعم ترس و وحشت را تجربه می‌کند.

کریمی‌اول یادآور شد: نیروهای نظامی و ذخیره این رژیم در آماده‌باش کامل درآمدند این ترس و وحشت نه‌تنها در سرزمین‌های اشغالی بلکه در بین سران و حامیان این رژیم مشاهده می‌شود.
 وی افزود: رژیم کودک کش که در جنگ غزه که بیش از ۶ ماه در جریان است پیش از ۳۳ هزار نفر را به شهید و بیش از هشتاد هزار نفر را مجروح کردند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. بلکه با شکست مطلق و غیرقابل‌ترمیم روبه‌رو شدند.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: لذا برای انحراف افکار عمومی حهان از شکست در غزه در مقابله جبهه مقاومت و حماس و جهاد اسلامی دست به اقدام احمقانه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق زدند.

کریمی‌اول افزود: این روزها و شب‌ها رژیم خبیث هر چه به ساعت صفر انتقام سخت نزدیک‌تر می‌شود وحشت از انتقام ویران‌کننده آنها و حامیانشان را در سردرگمی و گیجی کشنده فروبرده تا جایی که دست‌به‌دامن کشورهای دوست ایران می‌شوند که ایران از انتقام منصرف یا اقدام محدودی انجام دهد.

وی افزود: ایران اسلامی باقدرت و اقتدار اعلام کرده زمان میانجیگری به پایان رسیده است و لذا انتقام از رژیم صهیونیستی قطعی است و زمان و مکان این تنبیه در دست ایران است.

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: همچنین به حامیان این رژیم یاغی و کودکش الخصوص آمریکا اعلام شده در زمان عملیاتی‌شدن انتقام ایران از رژیم صهیونیستی اگر از پایگاه‌ها آمریکایی در منطقه غرب آسیا پشتیبانی و حمایتی انجام شود، ایران آن پایگاه را هدف عملیاتی قرار داده و با خاک یکسان می‌کند.

کریمی‌اول تأکید کرد: لذا باتوجه‌به شرایطی میدانی می‌توان نتیجه گرفت که غرب آسیا در آستانه یک تحول راهبردی با محوریت محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار و خروج آمریکا از غرب آسیا و آزادی سرزمین فلسطین و آزادی قدس شریف با رهبری ایران اسلامی و جبهه مقاومت است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.