1400-10-09 19:41
773
0
77838
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

سردار سلیمانی در برابر مثلث عبری، عربی و غربی پیروز شد/ حاج قاسم مدیریت بحران در جنگ داشت

حسینی گفت:وقتی مثلث عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده بود سردار سلیمانی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد و پیروز شد.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد حسینی شامگاه امروز در آیین سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام و ایران شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان اظهار کرد: خدمت به مردم باعث شد که همه به سردار سلیمانی عشق بورزند و از همه گروه ها در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار شرکت کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: پس از هشت سال دفاع مقدس سردار سلیمانی ۴۱ سال صحنه جنگ و نبرد را رها نمی کند و چنین انسانی رفیع در دنیا می شود و اقبال مردم نشان می دهد خداوند به بندگان مخلص خود پاداش می دهد.

حسینی متذکر شد: این مقام محمود حاج قاسم سلیمانی به واسطه ارتباط محکم با خدا و ارتباط با ائمه اطهار (علیه السلام) است‌.

وی افزود: داعش به دنبال تصرف سامرا بود و سردار سلیمانی در برابر داعش ایستاد و با تمام توان دفاع کرد و این در حالی بود که دولت ها نسبت به هجمه داعش دست تسلیم بالا برده بودند.

این مقام مسئول متذکر شد: سردار سلیمانی گروه های مختلف مردمی را در برابر داعش ساماندهی کرد و از پیشکسوتان و شهدای جوانی چون شهید حججی را پای کار آورد.

حسینی خاطرنشان کرد: وقتی مثلث عبری، عربی و غربی دست به دست هم داده بود سردار سلیمانی در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد و پیروز شد.

وی افزود: دیدیم همانطور که سردار سلیمانی وعده کرده بود بساط داعش در منطقه برچیده شد و سردار سلیمانی این فتنه و غده سرطانی که ایجاد شده بود را ریشه کن کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در مذاکرات نیز شاهد آن بودیم که سردار سلیمانی توانست طرف مقابل را متقاعد کند و روس ها را پای کار مبارزه با داعش آورد و از تجزیه اقلیم کردستان عراق جلوگیری کرد.

حسینی بیان کرد: مدیریت حاج قاسم مدیریت در بحران بود و در عملیات سخت و دشوار و در امکانات نابرابر جنگ را مدیریت می کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که سلیمانی یک فرد نبود یک راه و مدرسه و مکتب بود و باید از این بعد به سردار سلیمانی نگاه کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.