1403-01-19 20:44
280
0
89472
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

غزه نماد پیروزی دسته‌جمعی بر دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه پیوستگی جمعی تنها راه غلبه بر دشمن است، گفت: غزه نماد پیروزی دسته‌جمعی بر دشمن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین امشب در گردهمایی وحدت و مقاومت با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه و شهدای مقاومت اسلامی که در امامزاده نور (ع) گرگان اظهار کرد: برای پیروزی باید وحدت و مقاومت سرلوحه باشد، محورهای دلبستگی هم باید آرمان‌های اسلامی باشد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری رسانه در عصر حاضر افزود: نیاز است رسانه‌های هم افق باشد که این ارتباطی با اختلاف سلیقه ندارد همه باید در برابر دشمن مشترک هم‌افزایی و حرکت‌های جمعی بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان توضیح داد:

ایمان بود که لشکر فرعون را از سیل رود نیل نجات داد؛ خداوند ۱۲ هزار پیامبر فرستاده که ما به یقین برسیم که وعده الهی تردیدناپذیر و قطعی است.

گرزین تأکید کرد: ما باید باور کنیم که حتی لشکر دشمن به ما رسید و راه فرار نداشتیم باز هم پیروز می‌شویم به‌شرط آنکه به وعده خدا اعتقاد داشته باشیم و ناامید نباشیم.

وی با اشاره به اینکه خلیفه اللهی بودن زحمت دارد، گفت: باید خود را ثابت کنیم؛ باید پیامبر درونی را فعال کنیم تا نقش عقل بیشتر نمایش داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه نباید اسیر وسوسه‌های شیطان شویم، ابراز کرد: در دوره اول بشریت حتی اگر یک نفر مانند انبیای الهی برای خدا قیام می‌کرد پیروز می‌شدند؛ اما بعد از پایان نبوت پیروزی در صورت قیام‌های جمعی بود، برای پیروزی باید همه مردم در دفاع از حق برخیزند.

گرزین افزود: عالم با باور افرادی که به وعده خدا اعتماد دارند طعم شیرین پیروزی را می‌چشد.

گرزین ادامه داد: ۶ ماه گذشته نشان‌دهنده و پیونددهنده نیت‌ها برای مردم جهان بوده برای اینکه بگوید در مقابل ظلم ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: مردم در غزه کاری کردند که پیوستگی جهانی شود و مردم دنیا با یک شعار ثابت، علیه استکبار به میدان آمدند در این ۶ ماه مقاومت جمعی که به مدد آموزه‌های عماد مغنیه و حاج‌قاسم داشتند مردم غزه داشتند پیوستگی جهانی را به وجود آورد.

گرزین گفت: اگر رسانه و مجاهدت اصحاب رسانه در نبرد تانک علیه تن در غزه نبود به این روشنگری نمی‌رسیدیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.