1394-07-08 19:36
1467
0
21283
این روزها در هیئت فوتبال استان چه می گذرد؛

از غیبت دبیر تا کناره گیری مسئول برگزاری مسابقات/ موج استعفا دامن هیئت فوتبال گلستان را گرفت

هیئت فوتبال گلستان این روزها شاهد خروج یک به یک اعضا و کارمندان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان، مسئول برگزاری مسابقات آخرین فردی است که به خاطر آنچه دخالت های مدیریتی نامیده می شود از سمت خود کناره گیری کرده است. قاسم حجازی که از افراد باتجربه و باسابقه فوتبال استان به حساب می آید چندروز پس از برگزاری آخرین مسابقه رسمی فوتبال، از سمت خود استعفا داد.

شاهدان می گویند علت اصلی استعفای وی مربوط به عدم صدور حکم کمیته انضباطی درباره دو تن از بازیکنان تیم «امیدگلستان» در جریان مسابقه فینال لیگ جوانان استان بوده است؛ حکمی که به درخواست سرپرست هیئت فوتبال، از صدور آن جلوگیری شده بود.

در ماه های اخیر نیز شاهد کناره گیری تعدادی دیگر از ادامه کار در هیئت فوتبال استان بوده ایم. مسئولان کمیته جوانان نیز در اعتراض به برخی کارشکنی ها در روند انجام کار، ترجیح دادند بدون سروصدا راه خروج را در پیش بگیرند.

در این میان غیبت دبیر هیئت فوتبال استان بیشتر به چشم می آید. «ضیاءالدین مهدوی» آخرین دبیر هیئت بوده که بعد از ماه رمضان در هیئت فوتبال دیده نشده و کسی از سرنوشت وی خبر ندارد. از زمان غیبت وی بیش از سه ماه می گذرد و جایگزینی نیز معرفی نشده است. گفته می شود، اختلافات داخلی در هیئت موجب شده مهدوی فرار را بر قرار ترجیح دهد!

مرتضی شکی، دبیر پیشین هیئت فوتبال نیز قربانی همین اختلافات داخلی شده و بدون خداحافظی هیئت فوتبال را ترک کرده است. هم اکنون هیئت فوتبال بدون دبیر که از طرفی باید پیگیر کار برگزاری مجمع انتخاباتی نیز باشد، اداره می شود.

این درحالی است که شنیده شده برخی اعضای کمیته های فعلی و روسای شهرستان ها نیز چندان راغب به ادامه کار با رویه موجود نبوده و اعتراضاتی داشته اند اما با خویشتنداری و مدارا به کار خود ادامه می دهند و مشخص نیست چه زمانی کاسه صبر آنها لبریز خواهد شد.

روند اداره و تصمیمات هیئت فوتبال استان باعث شده تا برگزاری مجمع انتخاباتی به مهم ترین مطالبه جامعه فوتبال گلستان تبدیل شود، به این امید که با ورود افراد جدید دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.