1394-09-30 08:41
3184
0
24762

استقلال خان ببین قهرمان لیگ برتر فوتبال گلستان شد

تیم فوتبال استقلال جوان خان ببین موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان را بدست بیاورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گلستان 24، تیم فوتبال استقلال جوان خان ببین موفق شد یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال استان گلستان عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

تیم فوتبال استقلال جوان خان ببین برای اولین بار موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر استان گلستان را از آن خود کند و سال آینده به عنوان نماینده استان گلستان در لیگ دسته سه کشور حضور پیدا خواهد کرد.

محمد نیک نژاد سرمربی جوان و آینده دار تیم استقلال جوان خان به ببین تا کنون موق شده با این تیم سه عنوان قهرمانی را کسب کند ، دو عنوان قهرمانی لیگ دسته اول و یک قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان گلستان.

محمد نیک نژاد عقیلی

اولین حضور محمد نیک نژاد در تیم استقلال خان ببین بر می گردد به فصل 92-93 زمانی که تیم استقلال از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده بود ، نیک نژاد موفق شد در آن فصل تیم را قهرمان کرده و دوباره به لیگ برتر باز گرداند .

به دلیل برخی از مشکلات ، نیک نژاد فصل 93-94 در تیم استقلال حضور نداشت و تیم استقلال در آن فصل دوباره به دسته پایین تر سقوط کرد

در فصل 94-95 محمد نیک نژاد دوباره به تیم استقلال خان ببین برگشت و موفق شد با تیم استقلال خان ببین عنوان قهرمانی لیگ دسته اول را بدست بیاورد

در این فصل نیز این مربی جوان موفق شد تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر را قهرمان لیگ برتر فوتبال استان گلستان کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.