1401-01-15 12:48
843
0
79372

اصغری رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گلستان شد/ "جام پرچم" مهم ترین اولویت ورزش روستایی

فرید اصغری برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان گلستان انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، مجمع  انتخاباتی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گلستان امروز دوشنبه با حضور فرهاد نژاد فصیحی دبیر فدراسیون این رشته در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد و فرید اصغری با کسب ۲۳ رای موافق از مجموع 24 رای اعضای مجمع،  ریاست این هیات را بر عهده گرفت.

اعضای حاضر در این مجمع، به پیشنهاد رییس جدید هیات، فاطمه دنکوب، پویا خلیقی و سعیده صدرالساداتی را به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه‌دار و کارشناس خبره انتخاب کردند.

520 روستا گلستان آماده حضور در جام پرچم

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان جام پرچم را برای مجموعه ورزش استان مهم دانست و گفت: به کمتر و پایین‌تر از رتبه سوم قانع نیستیم.

قاسمعلی برزمینی اظهارداشت: گلستان اکنون با ۵۲۰ روستا شرکت کننده در جام پرچم، رتبه چهارم کشور را دارد و باید بین اول و دوم باشیم.

وی بیان کرد: در گلستان ۱۷۰ خانه ورزش روستایی داریم و تا پایان فروردین ماه امسال هم پنج خانه دیگر افتتاح خواهد شد.

آمادگی فدراسیون برای همکاری با گلستان در ثبت انجمن کشتی گورش

فرهاد نژاد فصیحی نیز در ادامه این انتخابات گفت: گلستان استانی است که نقطه به نقطه دارای قهرمان ورزشی و با وجود اقوام مختلف بازی های مختلفی دارد.

دبیر فدراسیون ورزش های بومی و محلی با بیان ظرفیت های بالا گلستان در رشته کشتی گورش، خاطرنشان کرد: فدراسیون آماده است تا با استان برای ثبت انجمن گورش در کشور همکاری داشته باشد و گلستان می تواند زمینه ساز این موضوع باشد.

وی افزود: برای اولین بار دوره مربی گری درجه 2 در فدراسیون برگزار شد که گلستان دو نماینده داشت، انتظار ما از رییس جدید هیئت این است در حوزه بانوان همسو با مردان فعالیت داشته باشد و سهم بانوان نیز به خوبی دیده شود.

نژاد فصیحی با اشاره به جایگاه قابل تقدیر گلستان در حضور برای جام پرچم گفت: برنامه های جام نوروز گلستان در وزارت ورزش بسیار مطرح شد و امیدواریم با همین جدیت با برنامه ریزی مدون پیش روی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.