1394-07-25 11:44
1813
0
22196
مسابقات والیبال سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور در گنبد؛

با اسپانسری کارخانه سیمان پیوند گلستان؛ تیم والیبال سازمان نظام‌مهندسی گلستان نتوانست عنوانی در خانه کسب کند

دومین دوره مسابقات والیبال سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور از روز بیستم مهرماه به میزبانی شهرستان گنبد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، دومین دوره مسابقات والیبال سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور از روز بیستم مهرماه به میزبانی شهرستان گنبد با شرکت 14 تیم از استان‌های تهران، خوزستان، گیلان، قم، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، البرز، اصفهان، بوشهر، مرکزی، فارس، کرمانشاه و گلستان آغاز شد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی دسته‌بندی‌شده و دیدارهای خود را در دو سالن المپیک و بانوان شهیده گنبدکاووس دنبال کردند.

طبق برنامه مسابقات، از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند و هشت تیم راه‌یافته به مرحله بعد مسابقات را تا روز 23 مهرماه ادامه دادند.

تیم والیبال سازمان نظام‌مهندسی گلستان با اسپانسری کارخانه سیمان پیوند گلستان در خانه با شکست مقابل حریفان خود نتوانست در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گیرد.

تهران، مازندران، بوشهر و آذربایجان شرقی چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات بودند که در پایان تهران به‌عنوان قهرمانی، مازندران نائب قهرمانی، بوشهر مقام سومی و آذربایجان شرقی نیز جایگاه چهارمی مسابقات را از آن خود کردند.

کمیته برگزاری مسابقات با بررسی عملکرد اخلاقی تیم‌ها، تمامی آن‌ها را واجد دریافت کاپ اخلاق دانسته و درنهایت این کاپ را به تیم استان گلستان اهدا کرد.

در اختتامیه این مسابقات که در آن فرماندار گنبدکاووس و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند، علاوه بر جام قهرمانی به تیم اول 14 سکه تمام، تیم دوم 14 سکه نیم و تیم سوم 14 سکه ربع بهار آزادی به‌عنوان جایزه اهدا شد.

اولین دوره مسابقات والیبال سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور در سال 92 به میزبانی کرمانشاه برگزارشده بود که طی آن تیم سمنان به مقام قهرمانی رسیده بود.

nilkooh565 1

nilkooh565 1

nilkooh565 1

nilkooh565 1

nilkooh565 1

nilkooh565 1

nilkooh565 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.