1394-07-19 11:57
2106
0
21848

بازگشت افتخارآمیز نماینده گلستان از بازی های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

آقایان حبیب الله کیا از شهرستان کردکوی هم به عنوان مربی هم به عنوان ورزشکار به همراه ۲ شاگردش یاشار وقار و هاشم یادگاری در این رقابت ها حضور داشتند که با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز دیروز به وطن بازگشتند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، تیم ملی دوومیدانی آقایان و بانوان کاروان ثامن الائمه با کسب 28 مدال (8 طلا، 9 نقره و 11 برنز)  و 238 امتیاز قهرمان بازی های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در چین تایپه شد.

در این موفقیت عظیم نمایندگان گلستانی نقش موثری داشتند آقایان حبیب الله کیا هم به عنوان مربی هم به عنوان ورزشکار به همراه 2 شاگردش یاشار وقار و هاشم یادگاری در این رقابت ها حضور داشتند با کسب 2 مدال نقره و یک برنز دیروز به وطن بازگشتند.

حبیب+الله+کیا+

تیم 100×4 متر با حضور سجاد ماهپور، علیرضا صالحی، مسلم شیرزاد و هاشم یادگاری با رکورد 43 ثانیه و 62 صدم ثانیه، حبیب اله کیا در پرش سه گام با رکورد 13 متر و 54 سانتی متر مدال نقره را به دست آورند.

یاشار وقار در پرش طول با رکورد 6 متر و 55 سانتی متر مدال برنز را از آن خود کرد.

گلستان ما، این افتخار بزرگ ورزشکاران کردکویی و گلستانی را در بازی های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در چین تایپه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان عاقبت بخیری و سربلندی زیر سایه خداوند متعال آرزو می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.