1394-06-16 08:30
2097
0
20153
افتخاری دیگر برایجامعه ورزش استان گلستان؛

بوکسور گلستانی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آورد

شاهینی، بوکسور جوان و ملی پوش وزن 81 کیلوگرم کشورمان در مصاف با بوکسور صاحب نام قزاق شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ نوده، مسئول روابط عمومی هیئت بوکس استان گلستان گفت: حسن شاهینی که نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می‌کند توانست با 2 پیروزی و یک شکست به مقام سوم این سری از مسابقات دست یابد.

مجتبی نوده افزود: حسن شاهینی در دیدار پایانی بازی قابل قبولی را از خود ارائه داد و در پایان سه راند نتیجه را به "آدیبلبک" بوکسور عنوان دار قزاقستانی که سابقه مبارزه با "احسان روزبهانی"بوکسور المپیکی کشورمان را دارد، واگذار کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

شاهکار شاهینی مقابل بوکسور مغولستان/ حضور در جمع 8 ورزشکار برتر

نوده با اشاره به شاهکار شاهینی مقابل بوکسور مغولستان بیان داشت: بوکسور شایسته وزن 81 کیلوگرم کشورمان نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را با يك پیروزی مقتدرانه پشت سر گذاشت و در مقابل سانداگسورن اردنبایار، بوکسور مغولستانی مبارزه بسیار خوبی انجام داد و در راند سوم حریف پرقدرت خود را ناک اوت کرد تا با اقتدار به جمع 8 نفر برتر راه پیدا کند.

وی با بیان عملکرد تحسین‌برانگیز شاهینی در این دیدار گفت: نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه پایانی مقابل بوکسورهایی از مغولستان و بوتان با ناک اوت به پیروزی رسید.

1437827216322

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.