1402-08-08 08:33
383
0
87203
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

دقایقی از بازی شانس آوردیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف روی تابلو خیلی واقعی نبود دقایقی از بازی با ذوب‌آهن شانس آوردیم و توپ‌های ما به تور نشست.

 به گزارش گلستان ما، مصطفی هاشمی امروز پس از کسب پیروزی در برابر ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اختلاف روی تابلو بود خیلی واقعی نبود ذوب‌آهن تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد که برای شهرداری گرگان قهرمانی آورده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: دقایقی از بازی شانس آوردیم و توپ‌های ما به تور نشست و افتخار می‌کنم به بازیکنان که صرف‌نظر از اینکه خوب یا بد بازی می‌کنند تمام تلاش خود را در بازی انجام می‌دهند.

 هاشمی یادآور شد: بردوباخت ذات یک بازی است؛ ولی مهم این است که بازیکنان بدانند برای چه بازی می‌کنند و هدفشان چیست و از مسئولان شهر که برای تیم زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم و اگر این تیم نتایج خوبی می‌گیرد به‌واسطه تلاش آنها است.

 وی افزود: تلاش کردم شایسته‌سالاری را برای تیم در نظر بگیرم و اگر از ظرفیت بازیکن بومی استفاده می‌کنیم به‌واسطه این شایستگی است و شاید حتی به‌خاطر ترس بنده بازی کمتری به آنها می‌رسد.

 سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان متذکر شد: امیدوارم نگاه تک‌بعدی به بسکتبال نداشته باشیم و از این تیم سود ببرد و شرایط بهتری پیدا کند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.