1394-09-28 16:36
2540
0
24675

دیدار آیت الله نورمفیدی با نوجوان ملی پوش گنبدی و کاپیتان تیم فوتبال سایپا

عبدالرئوف نجاری بازیکن نوجوان گنبدی تیم ملی نوجوانان ایران و کاپیتان سایپا عصر امروز با آیت الله نورمفیدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله نورمفیدی در این دیدار ارتباط با خدا و احترام به پدر و مادر را در پیشرفت زندگی و عرصه ورزشی مهم یاد کرد و تصریح کرد: اهتمام به تحصیل نیز در کنارزندگی و رشته ورزشی قطعا موثر و اثر گزار خواهد بود.

امام جمعه گرگان جوانان ترکمن را با نجابت برشمرد و گفت: ترکمن ها در زمینه والیبال و فوتبال دارای چهره های کشوری و جهانی هستند و از اینرو همت و تلاش آنها دراین زمینه ستودنی است.

وی یادآور شد: ما هم استانی های خودمان را که در زمینه های ورزشی و دیگر زمینه های متفاوت دارای یک برجستگی هستند تشویق می کنیم و برایشان دعا و موفقیت همراه با رضایت خداوند خواستاریم.

آیت الله نورمفیدی یادو خاطره قهرمانان واليبال ترکمن صحرا حاج خوشگلدی و غياث الدين صحنه و ميكائيل يلمه را که چند سال پیش بر اثر یک سانحه به رحمت ایزدی پیوستند را گرامی داشته و افزودند: فقدان این جوانان باادب و با اخلاق و ورزشکار ترکمن برای بنده خیلی متاثر کننده بود.

عبدالرئوف نجاری دراین دیدار در سخنانی کوتاهی گفت: دیدار با شما از آرزوهایم بود که امروز محقق شد و از اینرو شادمان و خوشحال هستم.وی گلستانی بودن خود را یک افتخار بزرگ برشمرد و از آیت الله نورمفیدی خواست با دعای خودشان هماره وی را مرهون لطف و محبت خود قرار دهند.

عبدالرئوف نجاری متولد سال 79 شهرستان گنبدکاووس می باشد که هم اکنون در تهران زندگی می کند . او عضو تیم ملی نوجوانان ایران و کاپیتان سایپا می باشد .

گفتنی این دیدار به همت آقای وحید تجری مدیرعامل تیم فوتبال امید استان گلستان انجام گرفت.

 

انتهای پیام / روابط عمومی دفتر امام جمعه گرگان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.