1401-10-13 10:29
331
0
82814
در 9 ماهه سالجاری انجام شد؛

ارائه 59 هزار خدمات توسط داروخانه‌های هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: 59 هزار نفر در طول این مدت به داروخانه‌های هلال احمر استان مراجعه کردند.

قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما به گزارش عملکرد داروخانه‌ها و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان در ۹ ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: ۵۹ هزار نفر در طول این مدت به داروخانه‌های هلال احمر استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر به داروخانه‌های هلال احمر سطح شهر گرگان و ۱۹ هزار نفر به داروخانه‌های سطح شهر گنبدکاووس مراجعه داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: هفت مرکز فیزیوتراپی در گرگان، گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و مینودشت به متقاضیان بخش توانبخشی استان خدمات ارائه می‌کنند.

غریب آبادی بیان کرد: همچنین هلال احمر سه مرکز گفتار درمانی در گرگان، کردکوی وبندرترکمن دارد و دو مرکز کار درمانی در گرگان و بندرترکمن نیز فعالیت می‌کنند.

وی بابیان اینکه یک مرکز روان‌شناسی در گرگان راه‌اندازی شده، تأکید کرد: کلیه خدمات ما در این مراکز توانبخشی در سطح استان هفت هزار و ۲۸۷ مورد در طول ۹ ماهه گذشته به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

 

 

قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما به  گزارش عملکرد داروخانه ها و مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر گلستان در ۹ ماهه سالجاری اشاره کرد و گفت: 59 هزار نفر در طول این مدت به داروخانه های هلال احمر استان مراجعه کردند که از این تعداد 40 هزار نفر به داروخانه های هلال احمر سطح شهر گرگان و ۱۹ هزار نفر به داروخانه های سطح شهر گنبدکاووس مراجعه داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: هفت مرکز فیزیوتراپی در گرگان، گنبدکاووس، آق قلا، بندرترکمن، بندرگز، گمیشان و مینودشت به متقاضیان بخش توانبخشی استان خدمات ارائه می کنند.

غریب آبادی بیان کرد:  همچنین هلال احمر سه مرکز گفتار درمانی در گرگان، کردکوی وبندرترکمن دارد و دو مرکز کار درمانی در گرگان و بندرترکمن نیز فعالیت می کنند.

وی بابیان اینکه یک مرکز روان شناسی در گرگان راه اندازی شده، تاکید کرد: کلیه خدمات ما در این مراکز توانبخشی در سطح استان هفت هزار و 287 مورد در طول 9 ماهه گذشته به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.