1401-06-05 08:23
813
0
81358
به مناسبت هفته بسیج ادارات

اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان

به مناسبت هفته بسیج ادارات ۹۵ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان اعزام می شوند.

به گزارش گلستان ما؛ مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه نینوای گلستان، گفت: به مناسبت هفته بسیج ادارات، رزمایش گروه‌های جهادی، اعزام ۹۵ گروه جهادی به مناطق هدف و ۲۰۰ میز جهادی پیش بینی شده است.

سرهنگ امیر ناظری افزود: همایش فرماندهان پایگاه‌ها مدیران و روسای ادارات  ۶ شهریور در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان با سخنرانی فرمانده سپاه نینوا و معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان برگزار می‌شود.

ناظری از ویژه برنامه نذر خون توسط کارمندان استان خبر داد و افزود: کارمندان در این برنامه با مراجعه به سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا خواهند کرد.

وی با اشاره به پیش بینی بیش از ۳۵۰ برنامه بسیج ادارات و کارمندان در استان افزود: یادواره شهدای کارمند در گالیکش و علی آباد از دیگر برنامه‌های این هفته است و در حاشیه هر یادواره شهدا ویژه برنامه‌های فرهنگی نظیر آزادی زندانیان غیرعمد، تهیه بسته‌های معیشتی و اهدای جهیزیه انجام می‌شود.

ناظری گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه را با توجه به نزدیک شدن شروع سال تحصیلی دانش آموزان، به سمت تهیه لوازم التحریر برای قشر نیازمند و بی بضاعت جامعه سوق دادیم.

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند، تجلیل از بسیجیان کارمند نمونه، تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا با حضور سازمان یافته در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات و کارمندان در این هفته است./ صدا و سیما

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.