1401-09-26 12:34
496
0
82645
استاندار گلستان:

بازآفرینی شهری یک امر مقدس است

استاندار گلستان گفت: بازآفرینی شهری یک اقدام مقدس است چرا که براساس توازن شهری در راستای عدالت است.

به گزارش گلستان ما، علی محمد زنگانه ظهر امروز در آیین افتتاح متمرکز آسفالت معابر شهری گلستان اظهار کرد: بازآفرینی شهری یک اقدام مقدس است چرا که براساس توازن شهری در راستای عدالت است، در بازآفرینی شهری به بافت های فرسوده، مناطق حاشیه و کم برخوردار توجه می شود و همه این خدمات در راستای برقراری عدالت است و لذا این فعل و اقدام مقدس است و به عنوان یک اقدام اساسی و اولویت دار لحاظ می‌کنیم.

 

 

استاندار گلستان ادامه داد: باید فعالیت های ما در بازآفرینی شهری توجه شود و ستاد استانی باید بیش از گذشته فعال باشد و باید به سمت خواسته رئیس جمهور حرکت کنیم.

زنگانه بیان کرد: رئیس محترم جمهور درحکم ابلاغ بنده به چهار فراز توازن، عدالت، رفع تبعیض و مبارزه با فساد تاکید دارند، سفر رئیس جمهور یک سفر طلائی بوده تا حرکت رو به پیشرفت و توسعه استان شکل بگیرد.

 

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه به تصویب رسید و از محل اعتبارات ارزی علاوه بر این اعتبارا  13 هزار و 500 میلیارد تومان نیز  به تصویب رسید و  مقام ریاست جمهور 11 هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار اشتغال آفرینی در این سفر به تصویب رساندند و اعتقاد داریم در افق ۱۴۰۴ بتوانیم سرانه تولید را در گلستان به میانگین کشور برسانیم.

این مقام مسئول افزود:  900 میلیارد تومان پروژه راه و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه قیر را  در سفر رئیس جمهور مصوب کردیم.

 

زنگانه بیان کرد: برخی مسیرهای استان به میزانی در آن  تصادف دلخراش رقم خورده که به جاده مرگ نامگذاری شده استان به یک پروژه بزرگ تعریف شده است و این پروژه ها پیگیری می شود که می توانیم به مسیر بندرترکمن به آق قلا و سیمین شهر اشاره کرد.

وی افزود:  در طی دولت سیزدهم یک هزار و 800 میلیارد تومان برای زیرساخت های آب هزینه کردیم و منابع آب نیز در برخی از شهرهای استان 37 برابر افزایش یافته است و مردم باید از این دستاوردها مطلع باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.