1401-08-16 14:28
971
0
82174
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان خبر داد؛

برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گلستان

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در هفته پایانی آبان ماه خبر داد .

به گزارش گلستان ما؛ رضا روشنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد 72 ساعته به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آبان ماه در مرکز استان گلستان برگزار می گردد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گلستان ادامه داد: این رویداد تخصصی در سه بخش پویانمایی و انیمیشن، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزارهای موبایلی برگزار می گردد و گروه‌های مختلف در این بخش‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

روشنی بابیان اینکه علاقمندان در این بخش میتوانند برای ثبت نام به آدرس Event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند، گفت: برگزیدگان هر بخش ضمن تجلیل به مرحله ملی این رویداد که در تهران برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

وی بابیان اینکه بخش ویژه مردمی نیز امسال برای نخستین بار در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: رویداد مردمی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان به صورت مجازی در بخش های ویدئوی موبایلی-کلیپ، عکس نوشته-عکس و پوستر و آثار گرافیکی آغاز شده است و علاقمندان تا 20 آبان می توانند آثار خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان افزود: همچنین این رویداد با موضوع پایان فرمانروایی فیک نویزها، گردشگری اقتصاد امید آفرین و پایداری حمعیت، تضمین آینده در حال برگزاری است و در مرحله ارسال آثار هستیم.

روشنی متذکر شد: علاقمندان برای شرکت، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش مردمی سایت رویداد به آدرس people.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

روشنی تاکید کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان از اهداف برگزاری این رویداد به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.