1401-05-31 08:05
395
0
81290
فرمانده سپاه بندرگز خبر داد

برگزاری یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر گلستان

فرمانده سپاه بندرگز گفت: یادآور شهدای گمنام و مفقودالاثر گلستان به مدت دو شب و در 9 و 10 شهریور ماه در جوار شهدای گمنام این شهرستان برگزار می شود.

یعقوب احمدی در گفتگو با گلستان ما گفت: یک عده ای از جوانانی که به دنبال کار فرهنگی هستند جمع شدند و یک برنامه یادواره شهدایی را تحت عنوان شهدای خوشنام و مفقود الاثر و سرداران شهید شهرستان بندرگز برگزار کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: نمایشگاهی به منظور تداعی فضای دوران هشت سال دفاع مقدس در حاشیه این یادواره شهدا در نظر گرفته شده است.

یعقوبی بیان کرد: این نمایشگاه و مراسم در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان بنا شده و 9 و 10 شهریور نیز پذیرای علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در هر دو شب از ظرفیت راویان برجسته دفاع مقدس کشور بهره خواهیم جست و در حاشیه این برنامه نیز غرفه هایی مثل کودک، سبک زندگی اسلامی و مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرگز نزدیک به سه هزار ایثارگر داریم که از این تعداد 288 شهید و 600 نفر مردم ولایتمدار شهرستان بندرگز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.