1401-06-12 13:52
526
0
81471
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان:

جزیره آشوراده غده سرطانی در حوزه گردشگری تبدیل شده است/ تلاش برای جذب گردشگر خارجی در گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: جزیره آشوراده یک غده سرطانی در حوزه گردشگری شده است و با وجود اینکه چند سالی است که این طرح به تصویب رسیده ولی هنوز محقق نشده است.

به گزارش گلستان ما؛ محمدجواد ساوری ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، اظهار کرد: جزیره آشوراده یک غده سرطانی در حوزه گردشگری شده است و با وجود اینکه چند سالی است که این طرح به تصویب رسیده، ولی هنوز محقق نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان  ادامه داد: نگاه ما نگاه متناظر به آینده برای توسعه استان و رفع موانع است؛ جای تاسف است که ۲۷ سال از عمر استان می‌گذرد ولی با وجود منابع نتوانستیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و یکی از دلایل آن عدم  شناساندن این ظرفیت‌ها است‌.

ساوری یادآور شد: حتما از استاندار درخواست داریم ستادی در خصوص تسهیل صدور مجوزها راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم این مشکلات را در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری حل کنیم.

وی گفت: برای رفع موانع سرمایه گذاری و تسهیلگری وارد عمل خواهم شد و پیگیری‌های لازم در این خصوص خواهیم داشت تا این مهم رقم بخورد.

این مقام مسئول افزود: در حوزه صنایع دستی نیز با مشکل برندسازی‌ روبه رو هستیم، به دنبال جذب گردشگری خارجی در استان گلستان خواهیم بود.

ساوری یادآور شد: باید تلاش کنیم تا به ظرفیت گردشگری مذهبی استان گلستان توجه شود؛ چرا که در مسیر عبوری زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار داریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.