1401-10-10 10:31
342
0
82779
استاد دانشگاه:

سردار دل‌ها با قلب و روح خود فرامین رهبری را می‌پذیرفت

استاد دانشگاه گفت: سردار دل‌ها در برابر ولی امر مطیع معض بود، این شهید بزرگوار اگر احترامی به ولایت فقیه می‌گذاشت دست خود را بر قلب خود به نشانه آنکه با قلب و روح خود فرامین رهبری را انجام می‌دهد قرار می‌داد.

اسماعیل نادری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: وقتی سیره و زندگی شهید سردار سلیمانی شهید را بررسی می‌کنیم به محبوبیت وی در دل مردم آزادی خواه جهان و مردم ایران پی می‌بریم.
این استاد دانشگاه به رمز این محوبیت اشاره کرد و ادامه داد: باید زندگی‌ایشان را بررسی دقیقی داشته باشیم و زندگی این شهید بزرگوار در بعد فردی و اجتماعی قابل بررسی است، در بعد فردی‌ایشان در بحث زندگی معمولی انسان بسیار مؤمن و مردمی بوده به واسطه این روحیه و در دل مردم زندگی کردند باعث شده بود که در دوران حیات محبوبیت داشته باشد.
نادری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل دیگری که باعث محبوبیت وی شد این بود که ملاک و هدف خود را رضایت خدا قرار داده بود و آخرت گرایی محوریت کار‌های سردار سلیمانی بود و در تک تک کار‌های خود خدا را و آخرت را می‌دید.
وی افزود: در حدیثی داریم که که هر کس خود را برای خدا ۴۰ روز خالص کند خداوند سرچشمه‌های حکمت را از قلب او جاری می‌کند و‌ایشان بصیرت زیادی داشت و خداوند به او علم لدنّی داده بود.
این مقام مسئول یادآور شد: پس از شهادت خداوند در بین مردم محوبیت سردار سلیمانی را دوچندان کرده این شهید بزرگوار در خانواده یک پدر دلسوز و برای همسر یک همسر مهربان بود و در برابر ولی امر مسلمین نیز مطیع معض بود، این شهید بزرگوار اگر احترامی به ولایت فقیه می‌گذاشت دست خود را بر قلب خود به نشانه آنکه با قلب و روح خود فرامین رهبری را انجام می‌دهد قرار می‌داد.
این مقام مسئول یادآور شد: در روز شهادت‌ایشان مقام معظم رهبری چند بار متأثر شد و چند بار این جمله را بیان کرد که خداوند ما از‌ایشان جز خیر چیز دیگری سراغ نداریم، این مسائل باعث شد که محبوبیت سردار دل‌ها در بین مردم و آزادی خواهان جهان دو چندان شود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.